بلایی که سر یک جوان در پارک جنگلی شیان آمد



سرباز جوان با همدستی دوستانش اقدام به آدم ربایی کردند اما وقتی فهمیدند پلیس در تعقیب آنها است طعمه شان را رها کرده و پس از دستگیری ادعای بی گناهی کرد.

به گزارش  رکنا، 29 تیرماه سال جاری مردی با مراجعه به ماموران پلیس شرق تهران ادعا کرد که برادراش در دام آدم رباها گرفتار شده و خواستار پول برای رهایی وی شده اند.

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای ردیابی مردان آدم ربا وارد عمل شدند و برادر مرد ربوده شده در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد آدم رباها وقتی شنیدند که پولی در بساط ندارم حاضر شدند تا 700 هزار تومان به حساب برادرم واریز کنم تا برادرم را رها کنند که من نیز پول درخواستی را به حساب برادرم واریز کردم.

 

ردیابی های پلیسی کلید زده شد اما لحظاتی بعد مرد ربوده شده از چنگ گروگانگیران آزاد شد و به پلیس مراجعه کرد.

 

حسین در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: در کار بازاریابی بیمه فعالیت دارم که چندی قبل پسر جوانی از طریق تلگرام به من پیامک داد و عنوان کرد که می خواهد بیمه شود به همین خاطر پیش از توضیحات ابتدایی برای انجام کار با وی جلوی ایستگاه مترو گلبرگ قرار ملاقات گذاشتم.

 

وی افزود: پسر جوان با 4 جوان دیگر در محل قرار حاضر شد و من که به رفتارهای آنها اعتماد داشتم سوار بر خودرو شدم اما در همان ابتدا سرم را زیر صندلی برده و به سمت پارک جنگلی شیان حرکت کردند.

 

5 جوان خشن در میان درختان مرا به باد کتک گرفتند و سپس خواستند تا کارت بانکی و رمزش را در اختیار آنها قرار دهم که یکی از آنها با گرفتن کارتم به سمت عابربانک رفت و زمانیکه بازگشت گفت که مانده حسابم 17 هزار تومان بوده و تیرشان به سنگ خورده است.

 

در این مرحله آنها دوباره مرا به کتک زدند و مجبور کردند تا با برادرم تماس بگیرم که آنها به برادرم گفتند هر چه پول در حسابشان دارد به حساب من واریز کند.

 

دقایقی بعد برادرم زنگ زد و گفت: 700 هزار تومان به حسابم واریز کرده و ماجرا را به پلیس گزارش کرده است که 5 جوان شرور با شنیدن این حرف مرا در پارک رها کرده و پا به فرار  گذاشتند.

 

در این مرحله تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری آدم رباها وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان در گام نخست دوربین مداربسته نزدیک مترو را مورد بررسی قرار دادند و تصویر پسر جوان که در کنار خوروی پرایدی ایستاده بود به دست آمد.

 

ماموران در ادامه به سراغ صاحب خودرو رفته و وی گفت : که خودرو را به یکی از دوستانش قرض داده بوده و زمانیکه تصویر پسر جوان را دید ادعا کرد که وی سرباز است و چند باری او را همراه دوستش دیده است.

 

همین سرنخ کافی بود تا سرباز جوان ردیابی شود و در این مرحله نیز ماموران پی بردند که شماره تلفنی که وی با مرد بازاریاب تماس گرفته است مطعلق به مادر پسر جوان است.

 

در ادامه ماموران با ردیابی های پلیسی موفق شدند روز جمعه 7 آبانماه حمید را که برای کارهای ترخیص به پادگان محل خدمت سربازی اش مراجعه کرده بود دستگیر کنند.

 

حمید در حالی که همه مدارک و شواهد پلیسی نشان از آدم ربا بودن وی دارد صبح امروز پیش روی بازپرس مرشدلو قرار گرفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 

این سرباز جوان گفت: من تیرماه سال جاری سیم کارتم را که به نام مادرم بود گم کردم و چون نیازی به او نداشتم یک سیم کارت جدید خریدم و نمی دانم چه کسی از سیم کارت مادر سوء استفاده کرده که من به عنوان آدم ربا دستگیر شده ام.

 

وی گفت: من بی گناهم و شاکی پرونده را نمی شناسم و در زمان آدم ربایی من در محل خدمت سربازی ام بودم.

 

بنا به این گزارش، در حالیکه عکس متهم از سوی پرونده به عنوان یکی از آدم رباها شناسایی شده است بازپرس مرشدلو دستور بازداشت وی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان پرونده و افشای راز این آدم ربایی در اداره 11 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------