آدم‌ربایی ساختگی برای اخاذی از پدر



دختر جوان و پسر مورد علاقه‌اش پس از فرار از خانه وقتی با مشکل مالی روبه‌رو شدند، سناریوی آدم‌ربایی ساختگی را اجرا کردند.

 به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی افغان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن دختر جوانش خبر داد.

 

شاکی به قاضی پرونده گفت: دخترم برای خرید از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. همه‌جا را جست‌وجو کردیم، اما موفق به یافتن او نشدیم.

 

در ادامه تحقیقات پلیسی، شاکی با حضور در پلیس آگاهی گفت که مردی در تماس با وی مدعی شده که دخترش را ربوده و برای آزادی او پنج میلیون تومان می‌خواهد.

 

ماموران به جست‌وجوها ادامه دادند و چند روز پیش مردی را که برای تحویل گرفتن پول از شاکی به محل ملاقات آمده بود، شناسایی و او را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

متهم به افسر بازجو گفت: چندی پیش در خیابان با دختر افغان دوست شدم و مدتی بعد دلباخته یکدیگر شدیم.

 

خانواده‌اش قصد داشتند او را به زور شوهر دهند که ماجرا را به من گفت. بعد هم از خانه فرار کرد و نزدم آمد. در این مدت با پول‌هایی که داشتیم، هزینه اقامت و خورد و خوراکمان را تامین می‌کردیم. وقتی پول‌هایمان تمام شد، به پیشنهاد دختر مورد علاقه‌ام با خانواده‌اش تماس گرفتم و وانمود کردم او را ربوده‌ام و برای آزادی‌اش پنج میلیون تومان پول خواستم تا با این نقشه آدم‌ربایی ساختگی، از خانواده او اخاذی کنیم که ناکام ماندیم.

 

با اعتراف وی، دختر جوان هم در مخفیگاهش شناسایی شد و با انتقال به پلیس آگاهی، گفته‌های جوان مورد علاقه‌اش را تائید کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------