پدر شیشه ای نوزاد 4 ماهه را ضربه مغزی کرد/ جدال "هستی" با مرگ/ والدین هستی فراری شده‌اند



پدر شیشه ای پس از مصرف مواد مخدر و توهمات پس از آن، اقدام به پرتاب کردن نوزاد 4 ماهه خود کرده و این نوزاد اکنون به علت ضربه مغزی شدن در بیمارستانی در اصفهان بستری است.

 به  گزارش میزان؛ امروز سیزدهمین روز است که در بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان بستری است و این روزها به علت وخامت حالش، پزشکان امید چندانی به زنده بودنش ندارند.

 

تاکنون 2 بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و پزشکان اعلام کرده اند که باید برای زنده ماندنش دعا کرد. "هستی" اما پدر و مادری ندارد که بخواهند برای سلامتی اش دعا کنند. حتی کسی منتظرش نیست که بعد از 2 بار عمل جراحی، سالم از بیمارستان خارج شود زیرا آنها نوزاد خود را ترک کرده اند.

 

هستی نوزاد 4 ماهه با تمام معصومیتی که یک نوزاد دارد به این خاطر که مادرش مصرف کننده مواد مخدر بوده، معتاد متولد شده و روند ترک او طی نشده است.

 

علاوه بر اینها، این نوزاد تحت آزار و اذیت والدین معتاد خود قرار گرفته و اکنون به علت ضربه مغزی شدن در بیمارستان بستری است. پزشکان اعلام کرده اند که این نوزاد توسط والدین معتادش پرتاب شده و پس از آن ضربه مغزی شده است.

 

والدین او، پس از رساندن هستی به بیمارستان متواری شده و حتی اثری هم از خودشان باقی نگذاشته اند.

 

با نگاهی به چهره این کودک به خوبی می توان دریافت که او روزهای دشواری را داشته و حتی به خاطر گریه زیاد که می تواند ناشی از درد شدید باشد، ناف او به صورت غیر قابل باوری متورم شده است.

 

هستی اگرچه تنها 4 ماه دارد اما این روزها در حال جنگیدن با مرگ است و به نظر می رسد زندگی در شرایط دشوار را از همان زمان بارداری مادر معتادش تمرین کرده است.این نوزاد همچنان در بیمارستان بستری است و قرار شده پس از بهبود کامل و ترخیص از بیمارستان، سرپرستی او به سازمان بهزیستی کشور واگذار شود.

 

در همین ارتباط، الناز زارعی، مددکار موسسه خیریه مهرآفرین به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان می گوید: 13 روز پیش پدر و مادر معتادی نوزاد خود را به بیمارستان امام حسین (ع) شهر اصفهان منتقل کرده و اعلام کرده اند که او از یک سطح پرت شده است.وی می افزاید: مددکاران بیمارستان پس از بررسی اظهارات پدر و مادر این نوزاد، متوجه شدند که نوزاد 4 ماهه از سوی پدرش پرتاب و پس از آن ضربه مغزی شده است.

 

این مددکار اجتماعی با اشاره به اعتیاد پدر و مادر نوزاد 4 ماهه می گوید: پدر و مادر این نوزاد هر دو معتاد بوده و پدر پس از مصرف مواد مخدر و توهمات پس از آن، اقدام به پرتاب فرزند خود کرده است.

 

زارعی از اعتیاد نوزاد 4 ماهه خبر می دهد و می گوید: با آزمایش های انجام شده از سوی پزشکان، مشخص شد که نوزاد 4 ماهه نیز معتاد است و پس از تولد، مراحل درمان او طی نشده است.وی در خصوص وضعیت حال حاضر نوزاد 4 ماهه می گوید: هستی اکنون در شرایط چندان مساعدی نیست و پس از بستری شدن او، پزشکان تاکنون 2 بار این نوزاد را تحت عمل جراحی قرار داده اند.

 

این مددکار اجتماعی با اشاره به متواری شدن پدر و مادر این نوزاد می گوید: پدر و مادر هستی پس از اینکه او را به بیمارستان آورده اند، با دادن آدرس و شماره تلفن جعلی، از محل متواری شده و فرزندشان را به حال خود رها کرده اند.

 

زارعی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور سرپرستی نوزاد 4 ماهه می گوید: پس از بررسی های صورت گرفته، مقرر شد این نوزاد 4 ماهه به علت عدم صلاحیت پدر و مادر پس از طی مراحل درمان به سازمان بهزیستی کشور واگذار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------