آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نجات معجزه آساي مرد آمريكايي از مرگ




اخبار حوادث - نجات معجزه آساي مرد آمريكايي  از مرگ

نجات معجزه آسای یک کارگر هرس درختان هنگام کار با اره برقی در پنسیلوانیا در آمریکا موجب حیرت پزشکان معالج وی شده است .جیمز والنتین بیست ویک ساله روز دوشنبه در بالای درختی درمزرعه‌ای سرگرم هرس کردن یک درخت بود که ناگهان تیغه اره برقی به جای آنکه شاخه درخت را قطع کند به طرف گردن و شانه وي جیمز برگشت وچند اینچ گردن و شانه وی را برید .با فریاد جیمز کارگران به کمک وی شتافتند و او را به همراه اره برقی که تیغه اش درگردن و شانه جا گرفته بود ازدرخت پايین آوردند.

کارگران ابتدا موتور اره برقی را از تیغه آن جدا کردند اما تیغه اره برقی را برای جلوگیری ازخون ریزی از گردن و شانه جیمز خارج نکردند و او را با همان حالت برای درمان به بیمارستان انتقال دادند و پزشکان جراح تلاش خود را برای خارج کردن تیغه اره برقی ازگردن وشانه جیمز آغاز کردند. پزشکان معالج درپی خارج کردن تیغه اره برقی ازگردن و شانه جیمز دریافتند اره برقی به رگ های حیاتی گردن وی چندان آسیب جدی وارد نیاورده و بیشترین جراحات به قسمت شانه وی وارد آمده است. پزشکان درمان جیمز را آغازکردند.

 

او درحال حاضر قادر به صحبت کردن است.کارشناسان فنی درمورد علت بروز این حادثه گفتند: احتمال دارد که هنگام بریدن شاخه اره برقی با یک گره سخت درشاخه برخوردکرده وهمین امر موجب برگشت اره برقی به طرف کارگرشده باشد.براساس تازه ترین گزارش، پزشکان حال جیمز والنتین رو به بهبود است و قراراست او فردا ازبیمارستان مرخص شود اما التیام زخم های وی چند هفته به طول مي‌انجامد.

اخبارحوادث - واحد مركزي خبر 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------