پایان تلخ زندگی دو جوینده کار درپایتخت



.پسر جوان که همسفرش را به قتل رسانده بود، پس ازمراجعه به کلانتری، راز جنایت شبانه را فاش کرد. او به مأموران گفت: «نقشه جنایت را از دو روز قبل کشیده بودم تا اینکه شب سوم با کوبیدن سنگ، نقشه‌ام را اجرا کردم.»

 به گزارش ایران ، سهراب حدود دوماه قبل وبه امید یافتن کاری پردرآمد از نیشابور راهی تهران شد اما درحالی که حدود دوماه از سفرش گذشته و همچنان به دنبال کاربود با پسری به نام پدرام آشنا شد.چند روزی گذشته بود که آنها تصمیم گرفتند پیاده از قم به مشهد بروند. شب سوم سفرشان بود و 20 کیلومتر از قم دور شده بودند که ناگهان پدرام تصمیم گرفت، نقشه شومش را اجرا کند.

 

بنابراین درفرصتی مناسب سهراب را کشت. صبح روزشنبه 8 آبان هم خود را به کلانتری 106 نامجو رساند وبه قتل پسر 19 ساله اعتراف کرد.ازسوی دیگرمأموران دربررسی‌ها دریافتند صبح 8 آبان؛ مأموران گشت پلیس استان قم جسد پسر جوانی را در حاشیه جاده پیدا کرده بودند. از زمان مرگ چند ساعتی گذشته بود وتکه سنگ خون آلودی هم کنار جنازه قرار داشت که نشان می‌داد پسرجوان با ضربات سنگ به قتل رسیده است.

 

روز گذشته جنایتکار 28 ساله برای تحقیقات به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات به بازپرس مرادی گفت: «دو ماه قبل در پارکی با سهراب آشنا شدم. سهراب اهل نیشابور بود و برای کار به تهران آمده بود. خودم نیز چند وقت قبل از طالش به تهران آمده بودم شاید کاری پیدا کنم. بیکاری؛ نداشتن فامیل و آشنا در تهران باعث شد که من و سهراب باهم دوست شویم و در این دو ماه همیشه باهم بودیم. سه روز قبل از قتل با سهراب تصمیم گرفتیم پیاده از قم به مشهد برویم. اما به محض اینکه به راه افتادیم، تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. البته هیچ علتی هم نداشت! درطول راه دائم با خودم نقشه قتل را بررسی می‌کردم.

 

شب سوم با خودم گفتم اگر سهراب را نکشم دیگر فرصت نمی‌کنم. برای همین، زمانی که سهراب به خواب رفت، سنگی را برداشتم و به سرش زدم. سهراب از خواب بیدار شد و درحالی که از سرش خون می‌آمد چند قدم برداشت. اما من دست بردار نبودم و دوباره به سرش چند ضربه دیگر زدم. وقتی مطمئن شدم مرده ملحفه‌ای که همراهمان بود را روی جسد کشیدم و راهی تهران شدم. ساعت 8 صبح به تهران آمدم و تازه آن زمان بود که متوجه شدم مرتکب قتل شده‌ام. یک ساعتی را در خیابان پرسه زدم و درنهایت خودم را به نخستین کلانتری که در مسیرم بود رساندم!.

 

به دنبال اظهارات پسر جوان؛ وباتوجه به اینکه او مدعی شده ازچند سال قبل مشکلات روحی، روانی داشته و در بیمارستان بستری بوده است، بازپرس جنایی دستور انتقال متهم جوان به پزشکی قانونی را صادرکردتا درباره سلامت روانی‌اش تحقیق شود. از آنجا که قتل در استان قم صورت گرفته است، ادامه رسیدگی به پرونده به دادسرای قم سپرده خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------