سقوط مرگبار کودک اصفهانی از طبقه پنجم



کودک 2 و نیم ساله ای که در منزلی در اصفهان تنها گذاشته شده بود، از طبقه پنجم ساختمان محل زندگیش سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش ایران آنلاین  رو؛ابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت ‌های پزشکی استان اصفهان، غروب روز دوشنبه دهم آبان ماه در تماسی با اتاق فرمان 115 اصفهان اعلام شد، پسر بچه دو و نیم ساله، از طبقه پنجم یک ساختمان در خیابان جی، سقوط کرده و در حال خونریزی است. 

 

بر اساس این گزارش ؛ یک واحد امدادی به همراه دو تکنسین در صحنه حادثه حاضر شدند.

 

اسماعیل احمدی، یکی از تکنسین ‌های حاضر در این ماموریت گفت: وقتی به محل حادثه رسیدیم با صحنه سقوط کودکی خردسال بر سنگ‌ فرش‌های جلوی آپارتمانی پنج طبقه مواجه شدیم که جمجمه وی دچار له‌شدگی استخوان شده بود و از حلق و بینی پسربچه، خون بیرون می‌ آمد.

 

وی افزود: با وجودی ‌که کودک، دچار ضربه شدید مغزی شده بود اما وظیفه داشتیم عملیات احیا را بر روی او انجام دهیم؛ پس از مدتی تلاش پسربچه را داخل آمبولانس گذاشتیم و او را به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل کردیم.

 

احمدی ادامه داد: در بیمارستان نیز ادامه عملیات احیا بر روی کودک انجام شد اما شدت ضربه مغزی، به دلیل ارتفاع زیاد ساختمان، او را به کام مرگ کشیده بود.

 

این تکنسین گفت: آنچه از شاهدان حادثه شنیدیم این بود که هنگام وقوع حادثه، کودک در خانه تنها و درِ تراس باز بوده است، لذا کودک بازیگوش با رساندن خود به نرده ‌های کوتاه تراس، مدتی از آن آویزان شده و هرچه حاضرانِ در محل، به او می ‌گفتند 'مراقب خودت باش، وگرنه سقوط می‌ کنی'، فایده‌ ای نداشته و سرانجام این پسربچه از ساختمان، سقوط کرده است.

 

احمدی افزود: بر اساس شنیده‌ ها، خانواده این کودک، به تازگی در آن منزل ساکن شده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------