دردسر شوم برای زنی که بدنش را مدل حنای هندی کرده بود



روزی که در آرایشگاه زنانه برای تبلیغ حنای هندی روی بدن به عنوان مدل آن هم به بهانه اینکه عکس ها تنها درسالن استفاده می شود، انتخاب شد، هرگز فکرش را نمی کرد در چه دامی گرفتار خواهد شد.

به گزارش رکنا، داستان این زن حدود 30 ساله از زمانی شروع شد که در سالن آرایشگاه دوستش، بابت تبلیغ کار و ایجاد تصویر با حنا هندی روی بدن عکس‌هایی به شرط اینکه فقط در سالن آرایشگاه استفاده می شود، از او گرفته شد و به تدریج این عکس ها دست به دست چرخید تا رسید به دست همسر و خانواده همسرش.

 

به همراه همسرش برای شکایت نزد پلیس آمده، اینکه فردی نا آشنا در فضای مجازی عکس هایش را منتشر کرده است.در حالی که بسیار ناراحت و نگران است، از اینکه آبرویش رفته، می گوید: فردی من را تهدید کرد که اگر پولی به حسابش واریز نکنم عکس هایم را منتشر می کند به همین دلیل برای منتشر نشدن عکس‌ هایم بدون اینکه همسرم متوجه شود؛ ابتدا مبلغ 10 میلیون ریال را به حساب اعلامی واریز کردم اما این فرد علاوه بر معدوم نکردن عکس‌ها تهدیدات خود را بیشتر کرده و این بار در اینستاگرام با خواهر همسرم چت داشته و تعدادی از عکس‌های من را برای وی نیز ارسال و برای عدم انتشار آن در گروه‌های خانوادگی و اینترنت مبلغ 50 میلیون ریال دیگر درخواست کرد.

 

متهم با اقدامات عملیاتی و پلیسی شناسایی شد؛ متهم 28 ساله در خصوص جرم ارتکابی خود گفت: خواهرم گوشی خود را برای ارتقای نرم‌افزار به برادر کوچکترم(24 ساله) داد، داخل این گوشی عکس‌های سالن و مشتریان وی وجود داشت، با شناسایی مشتریان و با طرح نقشه‌ای‌، در مرحله ابتدایی مبلغ یک میلیون تومان از شاکی اخاذی کرده و با دیدن موفقیت خود در مرحله بعدی، با تهدید بیشتر شاکی و تحت فشار گذاشتن وی وجه بیشتری را درخواست کردیم.

 

در دنیای پیچیده و در عین حال بی رحم فضای مجازی افراد سودجویی یافت می شوند که به راحتی با آبرو و حتی زندگی مردم بازی می کنند و برای بدست آوردن حداقل پول یا برای سرگرمی، دست به هر اقدام غیر اخلاقی می زنند و در این بین افراد ساده لوح قبل از مراجعه به مراجع قضایی و پلیس سعی بر ارتباط با متهم و حل موضوع از طریق دادن باج دارند، در حالی که این امر علاوه بر حل نشدن موضوع، باعث اختلال در روند کشف موضوع و جری شدن متهم می‌شود.

 

پلیس بارها به شهروندان توصیه کرده در مجامع عمومی مانند ورزشگاه‌ها و آرایشگاه از گرفتن هرگونه عکسی که هویت فرد را به خطر بیندازد پیشگیری و چنانچه در این رابطه فردی قصد آزار و اذیت و اخاذی داشت قبل از مذاکره با فرد اخاذ با دردست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کنند.

 

مواردی از این دست بسیار و بسیار دیده شده و با پیشرفت تکنولوژی از این دست جرائم بیشتر خواهد شد، تجربه ثابت کرده که جرم همراه با تکنولوژی به روز می شود براین اساس لازم است تا کاربران تکنولوژی همواره ضمن به روز کردن خود با جرائم مختلف در این حوزه ها آشنا شوند.

 

در یکی از موارد، متهم (انتشار دهنده تصاویر خصوصی یک زن) هنگام خرید کالا از بازار با خانمی که از اخلاق شوهرش ناراضی بوده آشنا شده و نارضایتی از اخلاق در زندگی زناشویی، بهانه ای برای ارتباط بیشتر وی شده است.

 

رابطه این متهم و خانم، سبب شده که ارتباط آن ها در فضای مجازی بیشتر و تصاویر خصوصی این زن از طریق تلگرام به دست متهم برسد.

 

این متهم در ادامه اعترافات خود گفته به خاطر اینکه این خانم در برابر خواسته های وی تسلیم نشده تصاویر خصوصی وی را در گروه های مجازی، منتشر کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------