معمای 6 ساله ناپدید شدن مرموز مرد جوان



شش سال پس از ناپدید شدن مرد جوان در گیلان، سرنخ‌هایی از او در تهران کشف شد.

 به گزارش جام‌جم، روز دوشنبه مردی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران برای یافتن پسرش درخواست کمک کرد.

 

شاکی به بازپرس مرشدلو گفت: پسر 28 ساله‌ام به نام رضا همراه همسر و فرزند 9 ماهه‌شان نزد ما در یکی از شهرهای گیلان زندگی می‌کردند. او با شرکت آمبولانس‌های خصوصی کار می‌کرد و با مردی همکار بود. اوایل تیر سال 89 شرکت با مشکل مالی روبه‌رو و پسرم اخراج شد. رضا، پنجم تیر سال 89 برای انجام کاری خانه را ترک کرد. ساعاتی بعد در تماس با ما اعلام کرد با مردی ملاقات دارد و بعد از پایان کارش به خانه بازمی‌گردد، اما شب شد و او بازنگشت. با تلفن همراهش تماس گرفتم که پاسخگو نبود.

 

وی افزود: همه‌جا را جستجو کردیم، اما اثری از پسرم نبود. از دوست پسرم هم خبری نبود. به پلیس آگاهی شهرمان رفتیم و شکایت کردیم. مظنون‌هایی در ارتباط با ناپدید شدن پسرم احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند، اما چون مدرکی در ارتباط با آنها نبود، آزاد شدند.

 

شاکی ادامه داد: مدتی بعد از گم شدن وی، مردی با تلفن خانه‌مان تماس گرفت و مدعی شد کارگر راهداری است و تلفن پسرم را در حوالی تهران پیدا کرده است. او ادعا کرد گوشی تلفن همراه را در اتوبان کرج ـ قزوین یافته است. با او قرار گذاشته و تلفن را تحویل گرفتیم. از آن موقع در جست‌وجوی پسرم بودیم، اما ردی از او تاکنون به دست نیامد. تا این‌که رد همکار سابق او را در تهران به دست آوردیم و با توجه به این‌که او تنها سرنخ‌مان است، از وی شکایت داریم. نمی‌دانم پسرم زنده است یا مرده. فقط می‌خواهیم از این بلاتکلیفی شش ساله رها شویم.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با دستور قضایی تحقیقات در ارتباط با این پرونده در پلیس آگاهی آغاز شد تا شاید راز ناپدید شدن مرد جوان فاش شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------