آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرنخ جدید در پرونده قتل پدر و دختر +عکس



پرونده قتل مرد میانسال و دختر هشت ساله‌اش در شمال تهران، پس از سه سال با دستگیری مظنونی وارد مرحله تازه‌ای شد. تحقیقات از او درحالی آغاز شده که ردپای این مرد در قتل دوستش نیز به دست آمده است.

 به گزارش جام‌جم، بیست و هشتم مرداد سال 92 مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از قتل هولناک پدری 60 ساله و دختر هشت ساله‌اش در خانه‌ای در منطقه دربند خبر داد. ماموران با حضور در آنجا، اجساد را غرق در خون در آشپزخانه یافتند.

 

وسایل خانه نیز به‌هم ریخته بود. بررسی‌ها نشان می‌داد آن دو با ضربه‌های چاقو کشته شده‌اند. مادر خانواده به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در تحقیقات به افسر تحقیق گفت: من برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم. شوهرم و دخترم در خانه بودند. ساعاتی بعد که بازگشتم، با اجساد آن دو و به‌هم‌ریختگی خانه روبه‌رو شدم.

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

تحقیقات نشان می‌داد مقتول وضع مالی خوبی داشته است. با گذشت حدود سه سال از این جنایت، روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران با کشف 5 دلیل در پرونده ، احتمال دست داشتن نامزد سابق دختر بزرگ این خانواده را در جنایت مطرح کردند. با دستور قضایی بازپرس ایلخانی، رئیس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران، مرد جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

 

او به بازپرس جنایی گفت: من و دختر بزرگ مرد کشته شده، نامزد بودیم. یک روز در غیاب پدرش به خانه آنها رفتم که پدرش سر رسید و با من دعوا کرد. روزی که حادثه رخ داد، من به دیدن نامزدم رفتم و پیش از حضور پدرش، آنجا را ترک کردم. دقایقی بعد دیدم این مرد به خانه‌اش می‌رفت که دو مرد غریبه سمتش آمدند و با آنها شروع به حرف زدن کرد. من در قتلشان نقشی نداشتم. همچنین معلوم شد مظنون بازداشت شده سال 84 نیز به اتهام قتل دوستش در تهران دستگیر شده و در آن زمان 20 روز بازداشت بوده و چون مدرکی در این ارتباط به دست نیامده، آزاد شده و آن پرونده قتل مفتوح بود. پلیس تحقیقات از این مرد را برای رازگشایی از این سه جنایت آغاز کرده است.

 

5 دلیل برای بازداشت پسر جوان 

‌ پسر جوان مدعی بود روز حادثه به عنوان مهمان به خانه مقتول رفته بود اما تحقیقات پلیسی نشان می‌داد آن روز هیچ مهمانی آنجا نبوده و حتی وسایل پذیرایی از مهمان روی میز نبوده است.

 

بررسی صحنه قتل نشان می‌داد خون‌های ریخته شده در آشپزخانه خانه مقتولان شسته شده که حکایت از آن داشت قاتل برای این‌که ردی از خود برجای نگذارد، خون‌ها را پاک کرده است.

 

متهم مدعی بود به تنهایی از خانه مقتولان خارج شده است. این در حالی بود که شاهدانی وی را هنگام خروج از خانه مقتول همراه دختر بزرگ‌تر مقتول دیده‌اند.

 

مرد جوان ادعا کرد روز حادثه از تلفن همراه استفاده نکرده اما شواهد نشان می‌داد او همیشه تلفن همراه را با خود همراه داشته است.

 

وی مدعی بود که هنگام خروج از خانه مقتولان دو مرد را دیده که با قربانی حادثه گفت‌وگو می‌کردند اما در جریان تحقیقات معلوم شد این دو مرد وجود خارجی نداشته‌اند و همسایه‌ها نیز آنها را روز حادثه ندیده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------