سارق فروشگاه‌های یوسف آباد دستگیر شد + جزییات



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث  ,حوادث  ر وز

سارقی که از فروشگاه‌های محدوده یوسف آباد و جهان آرا سرقت می‌کرد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های محدوده یوسف آباد و جهان آرا، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری 125 قرار گرفت. 

 

مأموران در بررسی پرونده‌ها موفق شدند سرنخ‌هایی از سرنشین یک خودروی سواری در تمامی صحنه‌های سرقت به دست آورند، و پس از بررسی مشخصات خودرو و استعلام این مشخصات از مرکز کنترل پلیس پایتخت راننده آن شناسایی شد. 

 

مدتی بعد صاحب خودرو شناسایی شده و در بررسی سوابق وی نیز مشخص شد مدتی است این شخص خودروی خود را به فردی دیگر فروخته است اما اقدام به تعویض پلاک نکرده است. 

 

با راهنمایی وی خریدار خودرو شناسایی شده و در منزل مسکونی اش به اتهام سرقت دستگیر و به کلانتری متنقل شد اما در بازجویی های انجام شده منکر هرگونه سرقت گردید ولی زمانی که در برابر فیلم های ضبط شده از سوی دوربین های مداربسته قرار گرفت به ناچار به سرقت از فروشگاه های مذکور اعتراف و به فروش اموال مسروقه به مال‌خران اعتراف کرد. 

 

سرهنگ ناصری رئیس کلانتری 125 یوسف آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پرونده تکمیل و پس از دستگیری متهم و یک مال‌خر اموال مسروقه که با وی همکاری داشت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------