آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اخاذی 30 میلیونی با عکس‌‌های سیاه



مردی که با قصد انتقامگیری، عکس‌های سیاه از فردی تهیه کرده و دست به اخاذی میلیونی زده بود، همراه همدستش دستگیر شد.

 به گزارش جام‌جم، هفته گذشته وکیلی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد به اتهام تهیه عکس‌های غیراخلاقی و اخاذی از موکلش شکایت کرد.

 

وی به قاضی مرشدلو گفت: موکلم چند هفته پیش مردی را به عنوان مسافر به طور اتفاقی سوار خودرویش کرد و او را به مرکز شهر تهران رساند. بعد به سمت خانه خودش در آن حوالی رفت که هنگام ورود به پارکینگ، مرد مسافر و فرد دیگری با چاقو او را تهدید کردند و وارد آپارتمانش شدند. آنها با تهدید و زور از موکلم عکس‌های غیراخلاقی گرفتند و از محل فرار کردند. یکی از آنها در تماس با موکلم او را تهدید کرد اگر به او پولی نپردازد، این عکس‌ها را در تلگرام منتشر می‌کند و آبروی او را می‌برد. موکلم از ترس آبروی کاری و خانوادگی‌اش مجبور شد پول درخواستی مرد اخاذ را بپردازد تا عکس‌ها را منتشر نکند. او دو بار از موکلم پول گرفت و دست به اخاذی میلیونی از او زد. این مرد همچنان قصد اخاذی دارد که موکلم تصمیم به شکایت گرفت.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران اداره آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری مرد اخاذ و همدستش آغاز شد. شاکی با حضور در پلیس آگاهی از دو مرد جوان به اتهام حبس غیرقانونی و تهیه عکس‌های سیاه و اخاذی میلیونی شکایت کرد. تا این که چند روز پیش مرد اخاذ وقتی با شاکی قرار ملاقات گذاشته بود تا پولی از او بگیرد در حلقه محاصره ماموران گرفتار و دستگیر شد .

 

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به افسر تحقیق گفت: چند سال پیش با شاکی درگیر شدم و از آن زمان از او کینه به دل داشتم. بعد از مدتی محل کار او را پیدا کردم. او را تعقیب و نشانی خانه‌اش را پیدا کردم. بعد هم با کمک دوستش نقشه اخاذی را طراحی و اجرا کردیم.

 

وی افزود: در این سال‌ها چهره‌ام تغییر کرده بود و او نمی‌توانست مرا شناسایی کند. روز حادثه طبق نقشه‌مان من به عنوان مسافر سوار خودرویش شدم و او تا نزدیک خانه‌اش مرا رساند و پیاده شدم. بعد دوستم نزد من آمد و با تهدید شاکی از او فیلم و عکس سیاه گرفتیم. در ادامه برای منتشر نکردن عکس‌های او، 30 میلیون تومان اخاذی کردیم.

 

با اعتراف متهم، همدستش نیز دو روز پیش دستگیر شد. او نیز اعتراف کرد فقط با دوستش در این کار همراه بوده، اما او اخاذی نکرده است.

 

متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------