آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شلیک پلیس زورگیر معروف را زمینگیر کرد



سارقانی که در مکان های خلوت ازمردم در دولت آبادزورگیری می کردند ، با شلیک پلیس دستگیر شدند.

 به گزارش  باشگاه  خبر  نگاران ؛سرهنگ نکومنش، رییس کلانتری 167 دولت آباد  گفت: با ارایه چندین فقره شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده دولت آباد، در خصوص زورگیری از آنها در ساعات پایانی روز، پرونده ای در این کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی پس از جلسه ای در کلانتری به صورت مستمر مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند. رییس کلانتری 167 دولت آباد ادامه داد:در بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق زورگیر با مشخصات ثابت ضمن پرسه زنی در محدوده های مختلف و خلوت این محله، انجام شده است.

 

وی افزود:ماموران گشت های انتظامی محدوده هایی را که احتمال وقوع جرم می رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند تا اینکه شب گذشته یکی از شهروندان ضمن مراجعه به ماموران انتظامی مستقر در آن محدوده اعلام کرد که از سوی 2 زورگیر مورد سرقت قرار گرفته است. 

 

سرهنگ نکومنش اظهار داشت:بلافاصله ماموران با دریافت مشخصات متهمان یقین پیدا کردند که آنها همان سارقان تحت تعقیب هستند و متعاقبا محل هایی که احتمال حضور سارقان می رفت را تحت نظارت و کنترل قرار دادند تا اینکه سارقان و وسیله نقلیه همراهشان شناسایی با شلیک پلیس تسلیم قانون شدند.

 

گفتنی است، متهمان پس از بازداشت به کلانتری منتقل شده و پس روبرویی با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از وی اعتراف کردند و همچنین به ده ها فقره سرقت و زورگیری دیگر در این محدوده نیز اقرار نمودند و متعاقبا پرونده به همراه متهمان به دادسرا منتقل شد./باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------