ده‌ها فقره کیف قاپی پس از آزادی با وثیقه/مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند+تصاویر



سارق شروری که پس از آزادی با قرار وثیقه اقدام به ده ها فقره کیف قاپی کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،در ساعت 20:30 مورخه 18/07/1395 و با درخواست کمک یک خانم جوان، شهروندان و افراد رهگذر در خیابان فلسطین متوجه شدند که راکب یک موتورسیکلت طرح هوندا 125 اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه این خانم کرده است . 

 

راکب موتورسیکلت در زمان فرار از محل سرقت ، کنترل موتورسیکلت خود را از دست داده و به زمین برخورد می کند ؛ شهروندان به قصد دستگیری به او نزدیک شده اما او با سلاح سرد همراه خود ، اقدام به تهدید آنها کرده و پس از رها کردن موتورسیکلت در محل از محل متواری می شود . 

 

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "موبایل قاپی و تهدید با سلاح سرد" ، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

  اخبار حوادث,خبرهای   حوادث , حوادث روز

شناسایی و دستگیری متهم : 

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با شناسایی آخرین مالکِ موتورسیکلت بجای مانده در محل سرقت ، اطلاع پیدا کردند که آخرین بار این موتورسیکلت به صورت قولنامه ای در اختیار یکی از مجرمین سابقه دار بنام "جواد . ش" ( 27 ساله ) قرار گرفته است . 

 

بررسی سوابق "جواد . ش" نشان داد که وی از سال 1385 تکنون ، بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون شرارت ، سرقت مقرون به آزار ، ایجاد مزاحمت برای شهروندان ، موادمخدر و ... بارها دستگیر و آخرین بار با تأمین قرار ، در مورخه 12/08/1394 آزاد و مجددا ارتکاب جرایم خود را از سر گرفته است . 

 

با شناسایی دقیق "جواد . ش" به عنوان سارق متواری شده از محل سرقت ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه اتابک – خیابان میثم کرده اما در ادامه اطلاع پیدا کردند که "جواد . ش" پس از بجای گذاشتن موتورسیکلت در آخرین سرقتش ، با اطمینان از این موضوع که به زودی توسط پلیس شناسایی خواهد شد از مخفیگاهش متواری شده است . 

 

اقدامات پلیسی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا سرانجام محل تردد "جواد.ش" در قهوه خانه ای در همان منطقه اتابک شناسایی شد ؛ سرانجام با اطمینان از حضور متهم در این محل ، کارآگاهان پایگاه سوم در ساعت 17:00 مورخه 03/08/1395 اقدام به دستگیری وی کردند ؛ در زمان دستگیری ، "جواد.ش" طی درگیری شدید با کارآگاهان قصد متواری شدن از محل را داشت که قبل از هرگونه اقدام به این امر ، دستگیر شد . 

  اخبار حوادث,خبرهای   حوادث , حوادث روز

اعتراف به دهها فقره موبایل قاپی : 

"جواد.ش" که پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به دهها فقره موبایل قاپی در مناطق شرق و مرکزی شهر تهران بویژه در تهرانپارس ، نارمک ، ولی عصر ، فلسطین ، هفت تیر و ... اعتراف کرد . 

 

"جواد.ش" که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد ، در اعترافاتش عنوان داشت که هر دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه را به قیمت هر کدام 100 الی 200 هزار تومان و یا در ازای دریافت موادمخدر مصرفی روزانه ی خود ، به خریداران اموال مسروقه فروخته است . 

 

سرهنگ کارآگاه محمد  نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهم و دیگر شکات و مالباختگان ، بازپرس پرونده دستور انتشار تصویر متهم با پوشش یک خط قرمز بر روی صورت را صادر کرده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم از سوی تصویر منتشره شده و یا بدین شیوه و شگرد و توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 تیره رنگ شدند دعوت می شود تا جهت شناسایی کامل متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر- میدان نیلوفر مراجعه نمایند . 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------