آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشف جنایت در پرونده سارقین منازل لواسانات/3 متهم روانه زندان شدند+عکس



بررسی پرونده سرقت از منازل منطقه لواسانات به کشف جنایت ختم شد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،در مورخه 18/05/1395 فردی با مراجعه به کلانتری 166 لواسان به مأمورین اعلام کرد که در زمان حضورش در استخر ، عابربانکش به سرقت رفته و مبلغ دو میلون و 700 هزار تومان وجه نقد داخل حساب تماما برداشت شده است . 

 

پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه منطقه لواسانات ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

 

اظهارات مالباخته :

مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "جهت استفاده از استخر ... به آنجا مراجعه ؛ حین ورود و جهت تهیه بلیط ، عابربانک خود را به همراه رمز آن به متصدی وقت استخر تحویل دادم . پس از خروج از استخر ، از طریق پیامک بانک متوجه برداشت بیش از دو میلیون و 700 هزار تومان از حساب خود شدم " .

 

شناسایی و دستگیری اولین متهم پرونده : 

کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به استخر به تحقیق از کارکنان این مجموعه ورزشی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که یکی از کارکنان استخر بنام "نیما . الف" ( 29 ساله ) که در آنجا به عنوان کارگر خدماتی مشغول بکار است ، از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب سرقت های بعنف می باشد ؛ لذا تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت . 

 

نیما در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع و یا مشارکت در سرقت عابربانک شد اما در ادامه ی تحققات پلیسی ، به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان داشت : "زمانیکه مالباخته رمز عابربانکش را به متصدی استخر داده بود تا هزینه بلیط استخر از آن کسر گردد ، موفق به برداشتن شماره رمز آن شدم ؛ پس از آن ، با استفاده از کلید یدک به سراغ کمد مالباخته رفته و عابر بانکش را سرقت کردم ؛ پس از آن با یکی از دوستانم بنام میثم تماس گرفته و موضوع را به او اطلاع دادم ؛ پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، میثم به استخر مراجعه و من عابربانک سرقت شده از کمد لباس های مالباخته را بهمراه رمزش در اختیارش گذاشتم و او نیز با مراجعه به یک طلافروشی اقدام به خرید سکه نمود " . 

 

شناسایی تصویر میثم در طلافروشی : 

با شناسایی "میثم . خ" (31 ساله) و بررسی سوابق وی ، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که او یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف بوده و علاوه بر پرونده های سرقت یکبار نیز به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی ، دستگیر و روانه زندان شده است . 

 

کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته و با شناسایی دقیق یک طلافروشی در منطقه مینی سیتی به این مغازه مراجعه و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مدربسته ی آن موفق به شناسایی تصویر "میثم . خ" شدند که با مراجعه به طلافروشی و با استفاده از عابربانک مالباخته اقدام به خرید سکه های طلا کرده بود .

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث  ,حوادث  روز

اعتراف به دهها فقره سرقت منزل : 

با توجه دلایل و مدارک بدست آمده ، "میثم . خ" دستگیر و پس از مواجه حضوری با "نیما . الف" و اطلاع از اعترافات صریح وی ، صراحتا به مشارکت در سرقت عابربانک مالباخته و همچنین دهها فقره سرقت منزل بهمراه نیما و یکی دیگر از دوستانش بنام "مجید . خ" ( 30 ساله ) اعتراف کرد که بلافاصله "مجید . خ" نیز به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت های بعنف شناسایی و در ادامه دستگیر شد . 

 

در زمان انجام تحقیقات از این سه متهم در زمینه سرقت های منازل ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که یکی از محل های سرقت ، منزل خواهر متعلق به یکی از اعضای گروه ( نیما ) بوده !! که این سه متهم با اطلاعات بدست آمده از نیما و با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت از آن کرده بودند. 

 

کشف پرونده جنایت : 

در ادامه رسیدگی به پرونده جرایم ارتکابی این سه متهم ، نیما در اعترافاتش به کارآگاهان عنوان داشت : "در سال 1392 بهمراه میثم و مجید ، مقادیری از طلاهای مسروقه را جهت فروش به فردی بنام "محسن . م" داده بودیم اما نامبرده به ما خیانت کرد و پس از فروش طلاهای مسروقه ، پول آنها را با ما نداد ؛ لذا با گذاشتن قرار ملاقات در محل "تپه سرک لواسان" با او درگیر شدیم که در حین درگیری ، میثم با وارد کردن ضربه ی چوب بر سر "محسن . م" ، وی را نقش بر زمین کرد ؛ هر سه نفر ، محل را ترک کرده و پس از دقایقی ، زمانیکه مجددا به محل مراجعه نمودیم ، متوجه مرگ محسن شدیم " . 

 

با توجه به اعترافات نیما در خصوص درگیری منجر به جنایت و در ادامه تأیید اظهارات وی توسط دیگر عضو گروه بنام "مجید . خ" ، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی به بررسی صحت و سقم اظهارات این دو متهم پرداخته و در تحقیقات تکمیلی اطلاع پیدا کردند که در مورخه 03/04/1392 جسد متعلق به فردی ناشناس در محدوده سد لتیان کشف و پرونده ای در این خصوص تشکیل ، به عنوان کشف جسد ناشناس در حال رسیدگی است که با بهره گیری از مستندات تهیه شده از جسد ناشناس ، جسد "محسن . م" مورد شناسایی قرار گرفت . 

 

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "در ادامه رسیدگی به پرونده جنایت کشف شده ، مراتب به نظر مقام قضایی رسیده و بازسازی صحنه قتل توسط کارشناسان بررسی صحنه جرم ، بهمراه دو متهم پرونده انجام شد ؛ هر سه متهم پرونده نیز پس از اعتراف صریح به جنایت ، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند " . 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------