آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سارق حرفه‌ای در خانه قدیمی به دام افتاد/ دستگیری 3 مالخر غرب پایتخت



رييس کلانتری 119 مهرآباد از دستگيری يک سارق و سه مالخر اموال مسروقه در محدوده ميدان شمشيری خبر داد.

 سرهنگ نورآبادی، رییس کلانتری 119 مهرآباد در گفتگو با  خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران گشت انتظامی این کلانتری در محدوده میدان شمشیری و خیابان های اطراف آن در حال گشتزنی بودند که تردد و حضور سه مرد مشکوک مقابل یک خانه قدیمی، توجه آنها را جلب کرده و هر سه تحت نظر قرار دادند.

 

وی افزود:دقایقی بعد متوجه شدند که این افراد از اهالی منزل تعدادی اجناس و لوازم منزل را در قبال پرداخت پول دریافت کرده و سعی دارند بدون اینکه کسی متوجه شود از محل دور شوند، که بلافاصله هر سه را به ظن مالخر اموال مسروقه بازداشت و تحت بازجویی قرار دادند.

 

رییس کلانتری 119 مهرآباد اظهار داشت: متهمان که "ن"، "ع" و "ع" نام داشتند در بازجویی های انجام شده اظهار کردند که مالخر اموال مسروقه هستند و مالک منزل مذکور که سارق است این اموال مسروقه را به آنها به قیمتی ارزان می فروشد.

 

وی ادامه داد:در تحقیقات و استعلام های انجام شده از سیستم پروفایل پلیس پایتخت، مشخص شد که مالک منزل یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل است که مدتی پیش پس از طی دوره محکومیتش از زندان آزاد شده است.

 

سرهنگ نورآبادی در ادامه بیان داشت: ماموران  پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مذکور وارد شده و ضمن بازداشت این سارق، اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

 

رییس کلانتری 119 مهرآباد اظهار داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل و کارگاه ها و فروشگاه های شهروندان اعتراف کرد و عنوان داشت که این اموال را به قیمت ارزان به مالخران اموال مسروقه می فروشد.

 

گفتنی است، متهم و همدستانش برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------