دستگیری اعضای باند بزرگ سارقان خودروهای مدل بالا در کرج



  اخبار  حوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودروهای مدل بالا با 25 فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

 به گزارش ایلنا در البرز، سرهنگ محمد کریم بیات امروز، با اعلام این خبر گفت: این افراد با اجاره کردن یک واحد مسکونی در شهرکرج اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا کرده و پس از تعویض پلاک آنها را در شهرهای غربی کشور به فروش می رساندند.

 

وی در ادامه با بیان این که صاحبان 4 نمایشگاه فروش خودرو که با سارقان همدستی می کردند در خصوص این پرونده دستگیر شده‌اند، افزود: درپی افزایش سرقت خودروهای مدل بالا در شهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت که در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، این سرقت ها از خودروهای مدل بالا، در ساعات و شیوه های خاص انجام می شود.

 

 بیات خاطرنشان کرد: ماموران بلافاصله از طریق بانک اطلاعاتی تمام سارقان سابقه دار و حرفه ای را مورد رصد قرارداده و مشخص شد که 2 سارق حرفه ای که در سال 94 از زندان آزاد شده اند، اقدام به تشکیل یک باند سرقت خودرو کرده اند.

 

وی گفت: ماموران با شیوه های اطلاعاتی در این زمینه 2 متهم را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنها 3 دستگاه خودروی زانتیا ،تعدادی تجهیزات داخل خودرو، 10 دستگاه رایانه خودرو و چند دستگاه خودروی تصادفی که پلاک آن ها با خودرو های سرقتی عوض می کردند، کشف شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------