آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

نقشه‌ آدم‌ربایی‌‌های سریالی در‌ کمپ طراحی شد



  اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

پنج مرد معتاد در کمپ ترک اعتیاد نقشه آدم‌ربایی و اخاذی از افراد پولدار و رانندگان خودروهای مدل بالا ر‌ا طراحی و بعد از رهایی از آنجا، اجرایی‌ کردند.

 به گزارش جام‌جم‌، اوایل مهر امسال مرد طلافروشی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران از پنج مرد به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت‌: روز حادثه با سوار شدن به خودروی سوناتایم به سمت خانه‌ام می‌رفتم که در جنوب تهران سرنشینان پژویی راهم را سد کرده و با نشان دادن کارتی، خود را مامور معرفی کردند. یکی از آنها مدعی شد که ‌از من شکایت شده و دستور جلب مرا دارند و ‌باید برای ادامه تحقیقات همراه آنها به اداره پلیس بروم‌. هرچه به آنها گفتم که اشتباهی مرا بازداشت کرده‌اند و رهایم‌ کنند، بی‌فایده بود‌. آنها به زور و تهدید مرا داخل خودرویشان انداختند‌. یکی دیگر از سرنشینان خودروی پژو ‌به سمت خودرویم رفت و با سوار شدن به آن، پشت سر خودروی همدستانش حرکت کرد.

 

مرد طلافروش افزود: آدم‌رباها در میانه راه چشمانم را بستند. ساعاتی بعد خودرو متوقف شد. ‌چشمانم را باز کردند و مرا کشان‌کشان از داخل خودرو پیاده کرده و به داخل خانه‌ای منتقل کردند. دو نفر از آدم‌ربایان مراقب من بودند که فرار نکنم. هر بار که اعتراض می‌کردم، کتکم می‌زدند. یکی از آدم‌رباها پس از بازرسی بدنی، کارت بانکی‌ام را همراه رمز آن گرفت و تهدیدم کرد که اگر پولی داخل حسابم نباشد، مرا خواهند کشت. آنها 60 میلیون موجودی حسابم را برداشت کرده و پس از یک روز در حاشیه شهر رها کردند.

 

همزمان با این شکایت، ماموران تحقیقات برای دستگیری اعضای باند پنج نفره آدم‌ربایی را آغاز کردند. در ادامه مشخص شد که آدم‌رباها با حضور در صرافی با 60 میلیون تومان، دلار خریده‌اند.

 

جست‌وجوها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران ردپای آدم‌رباهای اخاذ را به‌ دست آوردند و یکی از آنها که مهره کلیدی باند بود، دستگیر شد.

 

متهم با انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرد، اما زمانی که در مواجهه با طلافروش ربوده ‌شده ‌قرار گرفت‌، بناچار سکوت خود را شکست و به ربودن وی با همراهی چهار همدست فراری‌اش و اخاذی 60 میلیون تومانی از شاکی‌ اعتراف ‌کرد.

 

مرد آدم‌ربا به افسر بازجو گفت‌: من و همدستانم مدتی در کمپ ترک‌ اعتیاد ‌بودیم. ‌در آنجا تصمیم گرفتیم بعد از آن‌که از کمپ خارج شدیم، ‌باندی را تشکیل داده و به اخاذی از افراد پولدار بپردازیم‌. بنابراین بعد از خارج شدن از کمپ نقشه‌هایمان را عملی کردیم. ابتدا افراد پولدار را شناسایی و بعد در فرصتی مناسب آنها را تعقیب کرده و راهشان را سد می‌کردیم.

 

وی ادامه داد: با جعل عنوان پلیس، آنها را می‌ربودیم و با انتقال به خانه‌ای اطراف پاکدشت، حسابشان را خالی می‌کردیم. با اعتراف وی، همدستانش نیز در عملیات‌ پلیسی‌ دستگیر شدند.

 

تحقیقات در این پرونده درحالی ادامه دارد که ماموران با چند شکایت مشابه دیگر هم روبه‌رو شدند که احتمال می‌دهند متهمان در این پرونده‌های آدم‌ربایی نیز نقش داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------