خواستگاری که به دنبال اخاذی بود و تهدید به اسیدپاشی می کرد، دستگیر شد



رئیس پلیس فتا همدان گفت: متهم با وجود گذشت یکسال اقدامی برای خواستگاری نکرده با این وجود از شاکیه عکس های بی حجاب مطالبه و تهدید می کند در صورت امتناع از این کار اقدام به اسید پاشی و پخش کردن تصاویر وی خواهد نمود.

 به گزارش  خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ احمد امینی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: فردی که در شبکه های اجتماعی اقدام به تهدید به اسیدپاشی و اخاذی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از تهدید و اخاذی از دختر خانم جوان در همدان توسط خواستگار قلابی در فضای مجازی، این شخص با مراجعه به پلیس فتا خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

 

سرهنگ امینی ادامه داد: نتایج به دست آمده در تحقیقات اولیه پلیس موید این بود که شاکیه سال گذشته در فضای مجازی با فردی آشنا شده و در جریان این آشنایی با هدف ازدواج عکس خود را در اختیار فرد مقابل قرار داده است.

 

رئیس پلیس فتا همدان افزود: تیم های فنی پلیس فتا با استفاده از شگردهای خاص پلیسی مجرم را شناسایی و پس از دریافت دستور مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

 

امینی یادآور شد: پلیس در بازجویی های فنی پی برد که متهم از اقوام شاکی بوده و با انگیزه انتقام از پدر شاکیه به علت کینه ای که از وی داشته دست به این کار زده است.

 

وی افزود: متهم برای عملی کردن نقشه خود از طریق شبکه های اجتماعی به شاکیه نزدیک شده و بعد از جلب اعتماد از او چند عکس دریافت می کند ولی برای رسیدن به اهداف شوم خود نیازمند چند عکس بدون حجاب بود که شاکیه در مقابل این درخواست مقاومت می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------