سرنشینان2خودرو به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند، جسد یک زن ناشناس باقی ماند!



ساعت یازده شب در بزرگراه آزادگان دو خودرو سواری 206 و پراید با یک کامیون برخورد کردند و در این حادثه پراید با پنج سرنشین زیر کامیون قرار گرفت اما همه سرنشینانش به طرز معجزه‌آسایی توانستند بدون حتی یک خراش خودشان را از زیر کامیون بیرون بکشند.

 ایران نوشت: مأموران امداد وقتی به سر صحنه این حادثه عجیب رسیدند با دیدن سرنشینان هر دو خودرو سواری خوشحال شدند تا اینکه در فاصله چند قدمی محل تصادف متوجه جسد زن میانسالی شدند که در کنار جاده افتاده بود.در جریان پرس و جو از رانندگان هر دو خودرو سواری و کامیون همه آنها به امدادگران گفتند که با این خانم برخورد نکرده‌ایم و همه سرنشینان پراید و پژو 206 و کامیون همگی سالم هستند و این خانم که جسدش در نزدیکی محل حادثه بر زمین افتاده ممکن است در تصادف با خودرو دیگری جان سپرده باشد.اکنون مأموران پلیس سرگرم تحقیق هستند تا بدانند زن میانسال چگونه کشته شده است.

 

درحالی که تحقیقات برای شناسایی هویت زن ناشناس و عامل این تصادف ادامه داشت، مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت: «فردی که در بزرگراه آزادگان تصادف کرده است مادرزنم است. او برای انجام کارهای اداری ملک و املاکی که در شهرستان داشت چند روز قبل تهران را ترک کرده بود و شب حادثه به خانه می‌آمد که چنین اتفاقی برایش رخ داد.»

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------