آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

کشف جعبه سیاه بالگرد سقوط کرده در دریای خزر



فرماندار بهشهر از کشف جعبه سیاه یک فروند بالگرد که هفته گذشته در دریای خزر سقوط کرده بود، خبر داد.

 به گزارش جام جم آنلاین، سید خالق سجادی در گفتگو با مهر از پیدا شدن جعبه سیاه بالگرد سقوط کرده در دریای خزر خبر داد و اظهار داشت: این بالگرد برای امدادرسانی به یکی از پرسنل شاغل در سکوی نفتی اعزام شده بود و پس از فرود موفقیت آمیز و آماده شدن سرنشینان برای انتقال مصدوم که دچار عارضه قلبی شده بود، به پرواز درآمد اما اندکی بعد سقوط کرد.

 

وی افزود: شامگاه یکشنبه جعبه سیاه این بالگرد در دریای خزر به همراه دم، بال و تکه‌هایی از هواپیما پیدا شده اما هنوز خبری از اجساد مفقود شده نیست.

 

وی با حضور در سکوی حفاری شمال از نزدیک پیگیر آخرین وضعیت مفقودین حادثه سقوط بالگرد شد.

 

سجادی، نماینده عالی دولت در شهرستان با حضور در محل حادثه، جست و جوی تیم غواصی را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: تیم غواصی و تیم نجات غریق شهرستان جست‌وجو برای یافتن اجساد را ادامه می‌دهند.

 

چند روز از حادثه دلخراش سقوط بالگرد نفت خزر و جان‌باختن ۵ سرنشین آن در دریای خزر می‌گذرد و با توجه به متلاشی شدن بالگرد، هنوز اجساد به طور کامل کشف نشدند و ده‌ها تیم غواصی در جست‌وجوی پیکر دو قربانی مفقود شده، هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------