ادعای عجیب مردی با کیف سامسونت ؛مــن بمبگذار هستم!



  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

مردی که با یک کیف سامسونت در خیابان‌های کرج پرسه می‌زد و خود را بمبگذار معرفی می‌کرد، برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 به گزارش جام‌جم، بعد ازظهر چهارشنبه صاحب سوپرمارکتی در محله جهانشهر کرج، با پلیس تماس گرفت و مدعی شد مردی در حالی که کیف سامسونتی به دست دارد، به عنوان مشتری وارد مغازه‌اش شده و تهدید می‌کند در کیفش بمب دارد و می‌خواهد مغازه را منفجر کند.

 

بعد از این تماس، ماموران کلانتری 13 باهنر برای بررسی موضوع و صحت ماجرا راهی مغازه مورد نظر شدند. با حضور ماموران در محل، صاحب سوپرمارکت عنوان کرد، مرد بمبگذار وقتی متوجه تماس من با پلیس شد، از محل گریخت.

 

ماموران دوربین‌های مداربسته سوپر مارکت را بررسی کرده و تصویر مرد مورد نظر را به دست آوردند و پس از یک ساعت جست‌وجو در اطراف مغازه موفق شدند متهم فراری را شناسایی کنند. زمانی که ماموران قصد دستگیری او را داشتند، مردجوان فریاد زد به من نزدیک نشوید در این کیف بمب است و هر لحظه امکان دارد، منفجر شود. ماموران سعی کردند با عملیات روانکاوانه او را مجبور به تسلیم شدن کنند، اما وی حاضر به این کار نبود. سرانجام ماموران به مرد جوان نزدیک شدند و با گرفتن کیفی که به دست داشت، او را مهار و بازداشت کردند. ماموران زمانی که کیف او را مورد بازرسی قرار دادند، معلوم شد جز چند برگ کاغذ و تعدادی مهر ژلاتینی چیزی دیگر داخل این کیف نبوده و بمبی در کار نیست.

 

متهم با قرار قانونی بازداشت و روز پنجشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی کرج منتقل شد.

 

مرد جوان به قاضی پرونده گفت: صداهایی به من می‌گفت باید مغازه‌ای را منفجر کنی. بنابراین تعدادی مهر و برگه داخل کیفم گذاشتم و برای انفجار مغازه‌ای به راه افتادم. صاحب صدا قرار بود، کاغذ‌ها را تبدیل به مواد منفجره کند. در میانه راه با دیدن یک مغازه تصمیم گرفتم آنجا را منفجر کنم. ابتدا به عنوان مشتری وارد آنجا شده و سیگاری خریدم. چند ثانیه‌ای آنجا ماندم و بعد تصمیم گرفتم این مغازه را منفجر کنم.

 

وی ادامه داد: کیفم را به سمت مغازه‌دار و دیگر افراد حاضر در آنجا گرفتم و تهدید کردم در کیفم بمب وجود دارد و نباید مقاومت کنند و هر لحظه امکان دارد این بمب منفجر شود. همان موقع صداها به من می‌گفتند بمب را در همین مغازه منفجر کن. آماده بودم تا بمب را در همان‌جا منفجر کنم، اما بعد از دقایقی صدا به من گفت خطر در کمینم است باید فرار کنم و امروز نباید آنجا را منفجر کنم. من هم در حالی که کیف به دست داشتم، از مغازه بیرون زدم و فرار کردم که بازداشت شدم.

 

همزمان با اظهارات متهم، با دستور قضایی بازپرس ایوب ابراهیمیان، متهم پرونده برای مشخص شدن سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------