جنایت آتشین برای سرقت از گاوصندوق



دو مرد که در جریان سرقتی مرگبار پیرمردی را به آتش کشیده بودند، بعد از اظهارات ضد و نقیض جنایت را پذیرفتند و ابراز پشیمانی کردند.

 به گزارش جام‌جم، شامگاه 14 خرداد 93 ماموران در جریان آتش‌سوزی خانه‌ای در محله قیطریه قرار گرفتند. آنها با حضور در آنجا مشاهده کردند آتش‌نشانان پس از مهار آتش‌سوزی، جسد پیرمردی را یافته‌اند. بررسی‌ها نشان می‌داد از گاوصندوق مقتول اسناد و مدارک بانکی، طلا و جواهرات و پول نقد سرقت شده است.

 

در جست‌وجوهای پلیسی ردپای پسر خدمتکار خانه به دست آمد. وی ابتدا منکر جنایت شد اما در ادامه اعتراف کرد قتل را با دوست دیگرش و با انگیزه سرقت انجام داده است. با دستگیری همدست وی، پس از بازسازی صحنه قتل آنها روانه زندان شدند.

 

متهمان در ادامه تحقیقات جنایت را برگردن یکدیگر انداختند. آنها با گذشت دو سال از این جنایت دیروز برای ادامه تحقیقات در غیاب بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران به شعبه ششم دادسرای جنایی نزد بازپرس محسن مدیرروستا منتقل شدند. یکی از متهمان به قاضی دادسرا گفت: من و همدستم برای سرقت به خانه پیرمرد رفتیم. وارد که شدیم با سلاح پلاستیکی تهدیدش کردیم. خواستیم کلید گاوصندوق را بدهد اما نداد. با نوارچسب دست و پا و دهانش را بستیم که فریاد نزند. حال پیرمرد بد شد و ما همه چسب‌ها را بازکردیم. روز بعد که با دوستم به آنجا رفتیم. شیرگاز را بازگذاشته و گاوصندوق را سرقت کردیم. خانه آتش گرفت و بعد متوجه مرگ پیرمرد شدیم.

 

همدست وی نیز گفته‌های او را تائید کرد. هر دو به خاطر این سرقت مرگبار ابراز پشیمانی کردند. در ادامه متهمان با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------