اذيت و آزار دختران در خودروي پرايد



پسر جواني كه با خودروي پرايد خود زنان و دختران را آزار و اذيت مي‌كرد و سپس متواري مي‌شد، دستگير شد. ١٠ روز پيش زن جواني با مراجعه به اداره پليس آگاهي گفت به وسيله راننده يك پرايد مورد آزار و اذيت و سرقت قرار گرفته است.

 به گزارش  اعتماد ؛او درباره جزييات اين پرونده به ماموران گفت: «اوايل شب حادثه در جنوب پايتخت براي رفتن به منزل‌مان منتظر تاكسي بودم كه يك خودروي پرايد مقابلم ايستاد. راننده آن چهره موجهي داشت و من خيال كردم كه او مسافركش است. سوار ماشينش شدم. در بين راه راننده به بهانه ترافيك مسيرش را عوض كرد و من را به محل خلوتي برد، وقتي به او اعتراض كردم با تهديد چاقو من را مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از سرقت پول و طلاهايم فرار كرد. پس از ثبت اين شكايت تيمي از ماموران اداره آگاهي با دستور قاضي سهرابي؛ بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران براي بازداشت متهم اين پرونده دست به كار شدند و در ابتداي تحقيقات تصوير متهم توسط شاكي پرونده چهره‌نگاري شد.

 

در ادامه بررسي‌ها مشخص شد دو زن ديگر نيز به همين شيوه مورد سرقت و آزار و اذيت قرار گرفته‌اند و پرونده آنها نيز در دادگاه كيفري استان تهران و دادسراي ناحيه ٣٤ تهران در دست بررسي است. با به دست آمدن اطلاعات از دو پرونده ديگر، تصوير چهره‌نگاري شده از متهم فراري را دو شاكي ديگر نيز شناسايي كردند. با كشف اين سرنخ، كارآگاهان در گام بعدي سراغ تصاوير متهمان سابقه‌دار در اداره آگاهي رفتند و با تطبيق چهره ساير متهمان و تصوير چهره‌نگاري شده از متهم اين سه پرونده، هويت متهم با نام شايان شناسايي شد. سرانجام با شناسايي شايان، كارآگاهان سراغ محل زندگي وي رفتند و روز گذشته موفق به بازداشت شايان شدند.

 

پس از بازداشت شايان، او با سه شاكي پرونده آزار و اذيت و سرقت، مواجه حضوري شد و شاكيان متهم را شناسايي و اعلام كردند كه توسط او مورد آزار و اذيت و سرقت قرار گرفته‌اند.

اين در حالي است كه شايان با انتقال به دادسراي امور جنايي تهران منكر سرقت و آزار و اذيت زنان جوان بود؛ سرانجام متهم پرونده با دستور بازپرس امور جنايي تهران در اختيار ماموران اداره آگاهي قرار گرفت و تحقيقات در رابطه با اين پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------