8 ماه اسارت زن در زیر زمین خانه مرد خرافاتی



پسری که نامزدش را به امید پولدار شدن 8 ماه دردخمه زیرزمینی زندانی بود، بازداشت شد.

  به گزارش ایران آنلاین؛ نماینده پلیس تانزانیا به قاضی دادگاه گفت: همسایگانی که در نزدیکی گودال سکونت داشتند به رفت و آمدهای پسر جوان ظنین شده و به پلیس گفته بودند احتمالاً در یک دخمه زیرزمینی یک نفر زنده به گور شده است چون گاهی صدای ناله و گریه ای را از زیر زمین می شنوند.

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث  ,حوادث  روز

 

به گفته پلیس یک جادوگر به این پسر جوان گفته بود که با زندانی کردن نامزدش به زودی پولدار خواهد شد و این جوان نیز تحت تأثیر گفته های جادوگر محلی مدت ۸ ماه دختر را در بدترین شرایط ممکن در گودالی تاریک زندانی کرده بود و تنها مقداری غذا دراختیارش قرار می داد تا از گرسنگی نمیرد.

 

در گزارش مأموران پلیس تانزانیا که در دادگاه قرائت شد، آمده است؛ پس از یافتن دختر درون گودال شوکه شده بودند.این دختر که ۲۰ سال سن دارد بشدت تحت مراقبت نامزدش قرار داشت تا از گودال فرار نکند. همچنین در این گزارش آمده بود که دختر جوان با گذر زمان و تحت شرایط نامناسب بشدت لاغر و نحیف شده و عضلات بدنش تحلیل رفته است.

 

این دختر همچنین به دلیل تاریکی شدید گودال دچار مشکلات بینایی نیز شده بود که تحت درمان ویژه قرار گرفته است.نماینده پلیس تانزانیا به قاضی دادگاه گفت: همسایگانی که در نزدیکی گودال سکونت داشتند به رفت و آمدهای پسر جوان ظنین شده و به پلیس گفته بودند احتمالاً در یک دخمه زیرزمینی یک نفر زنده به گور شده است چون گاهی صدای ناله و گریه ای را از زیر زمین می شنوند.در ابتدای جلسه دادگاه قاضی به حاضران گفت که شاکی – دختر جوان – به خاطر شرایط روحی نتوانسته در جلسه محاکمه حاضر شود.در این جلسه متهم پرونده از خود دفاع کرد و ادامه رسیدگی به دو ماه آینده موکول شد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------