آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

بیهوشی راننده پژو با «کلونازپام»



مسافر شیاد برای فرار از کرایه چندصد هزارتومانی دست به کار عجیبی زد. این جوان سابقه‌دار برای این‌که کرایه ٨٠٠‌هزار تومانی راننده پژو را نپردازد با ترفندی خاص او را بیهوش کرد تا راننده از همه‌جا بی‌خبر ٢ روز بیهوش در بیمارستان لقمان بستری شود، اما هوشیاری کارگران پارکینگ این مسافر فریبکار و سابقه‌دار را در اجرای نقشه‌اش ناکام گذاشت تا او خیلی زود توسط ماموران پلیس بازداشت شود.

  به  گزارش  شهروند ؛ساعت ٢ بعدازظهر چهاردهم آذرماه جاری ماموران کلانتری ١٣٥ آزادی در جریان بازداشت یک فرد مشکوک در پارکینگی حوالی میدان آزادی قرار گرفتند. با حضور ماموران در پارکینگ مشخص شد مرد ٥٥ساله (راننده خودرو پژو) توسط مردی ٢٨ساله به نام بهنام مسموم و بیهوش شده است و کارگران پارکینگ هم با اطلاع از این موضوع مانع خروج این مرد از پارکینگ شدند. کارگران پارکینگ قبل از رسیدن پلیس موضوع را به اورژانس اطلاع دادند تا جان این راننده میانسال بیش از این به خطرنیفتد. ماموران اورژانس هم با توجه به مسمومیت دارویی او را به بیمارستان لقمان منتقل کردند.

 

یکی از کارگران پارکینگ در اظهاراتش به ماموران پلیس گفت: «مرد جوان (بهنام)، راننده پژو را مسموم و بیهوش کرد، سپس محتویات داخل یک فلاسک چای را خالی کرد و پس از شستن فلاسک قصد خروج از پارکینگ را داشت که ما اجازه ندادیم او از پارکینگ خارج شود.» پس از اظهارات کارگران پارکینگ این فرد فریبکار به‌عنوان متهم اصلی از سوی پلیس بازداشت شد.

 

 بهنام پس از دستگیری در اظهاراتش به ماموران پلیس گفت: «من و همسرم شب قبل از حادثه از ایلام به مقصد تهران یک پژو دربست گرفتیم و قرار شد پس از رسیدن به تهران به راننده پژو ٨٠٠‌هزار تومان کرایه بدهیم. صبح به تهران رسیدیم و من به راننده گفتم که پول همراهم نیست، باید به منزل بروم تا پول او را بدهم. راننده هم برای این‌که مطمئن شود، مدارک و تلفن‌ همراهم را گرو گرفت و قرار شد زمانی که برگشتم و پس از پرداخت کرایه ،مدارک و تلفنم را پس دهد. من همسرم را به منزل بردم و زمان برگشت به پارکینگ مقداری قرص «کلونازپام» تهیه کردم. این قرص مصرف همیشگی من است.»

 

او درباره چگونگی بیهوش کردن راننده پژو هم توضیح داد: «قبل از رسیدن به پارکینگ مقداری نان و پنیر و فلاسک چای تهیه کردم و در پارکینگ به این بهانه که قرار است یکی از دوستانم پول بیاورد، همراه با راننده مشغول خوردن صبحانه شدیم. در یک فرصت مناسب که راننده حواسش به من نبود، قرص «کلونازپام» را داخل لیوان چای او ریختم و او پس از خوردن چای بیهوش شد.»

 

با اعتراف صریح بهنام به بیهوش کردن راننده پژو، او توسط پلیس بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. همچنین این پرونده برای رسیدگی در اختیار علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٣٤ تهران قرار گرفت.

 

راننده پژو هم به‌عنوان شاکی پرونده پس از مرخص شدن از بیمارستان با حضور در دادسرای ناحیه ٣٤ تهران به علی وسیله ایزد موسی، بازپرس این پرونده گفت: «من این مرد جوان و همسرش را از ایلام سوار کردم. همان اولش هم گفتم که ٨٠٠‌هزار تومان کرایه می‌گیرم و آنها هم قبول کردند. آن مرد جوان به من گفت که وقتی به تهران رسیدم کرایه را می‌دهد. من هم به آنها اطمینان کردم. من نمی‌دانستم که این مرد جوان یک شیاد است و برای من نقشه کشیده است.» او در ادامه اظهاراتش به علی وسیله ایزد موسی، بازپرس این پرونده گفت: «بهنام به این بهانه که چای سرد می‌شود، لیوان را به من داد و من چایی را نوشیدم، ناگهان سرم گیج رفت و پس از ٤٨ ساعت بعد از این‌که چشمانم را باز کردم، خود را در بیمارستان لقمان دیدم.»

 

گفتنی است در تحقیقات پلیس مشخص شد که بهنام دارای سوابق متعدد کیفری است که تاکنون چندبار به جرم سرقت، استعمال مواد مخدر، حمل غیرمجاز افشانه اشک‌آور و ... دستگیر شده است. متهم این پرونده به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٣٤ تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت و بررسی‌های بیشتر در این رابطه ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------