آدم‌ربایی پس از فرار از زندان توسط محکوم به حبس ابد



مجرمی که به اتهام حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده بود، پس از فرار از زندان، با همدستی چند نفر دیگر اقدام به آدم‌ربایی میلیونی کرد اما از سوی پلیس دستگیر شد.

به  گزارش اعتماد ؛او با سه هويت جعلي در پاكدشت مخفي شده بود كه به دام افتاد. ١٤ مهر امسال، مردي ٢٦ ساله در زاهدان ربوده شد. آدم‌رباها در تماس تلفني با خانواده او خواستار پرداخت ٢٧٠ ميليون تومان پول در ازاي آزادي گروگان شدند.

 

با اطلاع پليس از ماجرا، تحقيقات تخصصي آغاز و پس از چند روز يكي از آدم‌رباها شناسايي و دستگير شد. او در بازجويي‌ها اعتراف كرد كه طراح اصلي آدم ربايي مجرمي فراري است كه به پاكدشت متواري شده است. با كسب اين سرنخ، تيمي از كارآگاهان به پاكدشت اعزام و پس از مدتي متوجه شدند كه متهم با سه هويت جعلي به زندگي پنهاني روي آورده است تا از دست ماموران فرار كند.

 

سرانجام او كه چندي پيش به اتهام حمل مواد مخدر به حبس ابد محكوم شده اما از زندان فرار كرده بود شناسايي و دستگير شد.

 

به گفته سرهنگ ابراهيم ملاشاهي، رييس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان، متهم در بازجويي‌ها انگيزه آدم‌ربايي را اختلافات مالي اعلام و محل نگهداري گروگان را در يكي از كوه‌هاي اطراف زاهدان معرفي كرد كه ماموران پليس به سرعت به محل نگهداري اعزام شدند و گروگان را نجات دادند. تحقيقات از متهمان پرونده در پليس سيستان‌و بلوچستان ادامه دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------