آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

فرزین گرگی و همدستش دستگیر شدند +عکس



دو عضو باند سارقان که در بازار تهران و اطراف آن با چاقو مردم را تهدید و اموال آنها را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، اوایل آبان امسال زنی با حضور در کلانتری 113 بازار از دو مرد سارق شکایت کرد. ماموران با تحقیق از شاکی متوجه شدند او برای خرید به بازارآمده بود که دو راکب موتورسیکلت در حالی که چاقو به دست داشتند، به او حمله‌ور شده و کیفش را دزدیده بودند.

 

همزمان با این شکایت تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری این دو سارق فراری آغاز شد. جست‌وجو‌ها ادامه داشت تا این که زنان و مردان دیگری هم با حضور در کلانتری شکایت کردند که مورد حمله کیف‌قاپان و زورگیران موتورسوار قرار گرفته‌اند. در ادامه جست‌وجوها ردپای افرادی سابقه‌دار به دست آمد. ماموران در پی یافتن آنها بودند تا این که سه‌شنبه 23 آذر، دو سارق فراری را شناسایی کردند. ماموران مشاهده کردند آنها با نزدیک‌شدن به زنی درصدد سرقت کیف او هستند که آنها را در اجرای نقشه‌شان ناکام گذاشتند و هر دو سارق را دستگیر کردند. در بازرسی بدنی ازآنها یک چاقو و پنج دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

 

متهمان دیروز با انتقال به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از سوی قاضی علی‌وسیله ایردموسی تحت بازجویی قرار گرفته و به کیف‌قاپی و زورگیری‌های سریالی‌شان اعتراف کردند و گفتند این دزدی‌ها را با همدستی دو نفر دیگر از اعضای فراری باندشان انجام داده‌اند. آنها همچنین گفتند که مدارک سرقتی را دور می‌انداختند، موجودی کارت‌های سرقتی را خالی می‌کردند و پس از فروش گوشی‌های سرقتی، پول‌های به دست آمده را با هم تقسیم می‌کردند.

 

سرکرده باند به نام فرزین معروف به فرزین گرگی در جلسه بازپرسی گفت: 30 فقره سرقت در خیابان شهید مصطفی خمینی، چهارراه سیروس و زیر پل ری انجام داده‌ایم. من به گرگ علاقه دارم به همین خاطر دوستانم به من فرزین گرگی می‌گویند.

 

متهمان برای ادامه تحقیقات و دستگیری دو همدست فراری آنها در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------