آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جدا شدن تانکر ۳۱ هزار لیتری بنزین/ نجات معجزه آسای راننده تانکر



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جدا شدن ناگهانی کشنده از تانکر ۳۱ هزار لیتری بنزین خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت.

 سید جلال ملکی در گفتگو با مهر درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۲۷ شب گذشته حادثه جدا شدن کشنده تانکر بنزین در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدچمران نرسیده به بزرگراه یادگار امام(ره) به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام و نیروهای ۵ ایستگاه به همراه ۲ دستگاه تانکر آب، فوماتیک و ۲ دستگاه خودروی کف به محل اعزام شدند،

 

  اخبارحوادث,خبرهای حوادث  ,حوادث روز

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد کشنده تانکر ۳۱ هزار لیتری بنزین در هنگام حرکت به دلیل نامشخص به یکباره جدا شده و لحظه امکان انفجار آن وجود دارد.

 

ملکی گفت: خوشبختانه تانکر واژگون نشد و نشتی بنزین اتفاق نیفتاد اما با توجه به اینکه تانکر در وسط بزرگراه قرار داشت با کمک عوامل پلیس راهور محل حادثه ایمن سازی و با کف و آب شستشو شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:  با هماهنگی که با شرکت نفت صورت گرفت یک دستگاه تانکر جدید به محل اعزام و بنزین تانکر آسیب دیده به تانکر جدید منتقل شد.

 

ملکی ادامه داد : تانکر حادثه دیده با کمک جرثقیل به محل امن فرستاده شد و خوشبختانه در این حادثه به راننده آسیب نرسید.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: با ایمن سازی کامل محل، عملیات در ساعت ۰۳:۴۸ به پایان رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------