فوت پسر 27 ساله در یکی از بیمارستان‌های اردبیل/ دادستان: پرونده قضایی تشکیل شد



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از ورود به ماجرای فوت پسر 27 ساله در یکی از بیمارستان‌های اردبیل خبر داد.

  ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت جوان 27 ساله در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل خبر داد و گفت: بعد از فوت این پسر جوان پرونده کیفری تشکیل و دادستانی شخصا به این موضوع ورود کرد.

 

وی افزود: طبق تحقیقات قضایی که از مسئولان اورژانس و نگهبانی صورت گرفت، مشخص شد که سه مرتبه از نگهبانی با اورژانس بیمارستان که کمتر از 150 متر فاصله داشته تماس گرفته می‌شود ولی متاسفانه به دلیل بی توجهی و بی تفاوتی موضوع مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

 

دادستان اردبیل تصریح کرد: نهایتا این بیمار دچار تشنج و حمله قلبی می‌شود و یکی از پرسنل حراست که به صورت اتفاقی از آنجا گذر می‌کند متوجه این موضوع شده و سریعا نسبت به انتقال بیمار به اروژانس اقدام می‌شود ولی متاسفانه وی احیا نمی‌گردد و به کما می‌رود و در نهایت فوت می‌کند.

 

عتباتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع از طریق نظام پزشکی و دادسرای انتظامی در حال پیگیری است دستورات لازم در این زمینه صادر شده تا بررسی‌های فنی انجام شود و عوامل سهل انگار به دادستانی معرفی گردند.

 

میثم قشلاقی، جوان 27 ساله اردبیلی چند روز پیش به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل مراجعه کرده و به دلیل وضعیت جسمانی و بیماری در مقابل بیمارستان بی‌حال شده و نمی‌تواند به داخل مراجعه کند که به دنبال این امر نگهبانی بیمارستان با اورژانس تماس گرفته و درخواست نیروی خدماتی می‌کند اما مسئولان اورژانس به این درخواست بی‌توجهی کرده و می‌گویند که نیروی خدماتی نداریم.

 

جوان 27 ساله که بیمار کلیوی بوده و بعد از چند روز قرار بوده برای عمل پیوند کلیه به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شود، به دلیل حاضر نشدن نیروی خدماتی در مقابل بیمارستان بیهوش شده و بعد از بیهوشی در آی.سی.یو بیمارستان بستری و مرگ مغزی می‌شود.

 

خانواده این جوان شکایتی را مبنی بر قصور و تاخیر کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه داده‌اند که این پرونده در دادستانی به صورت فوق العاده و مستقیما توسط شخص دادستان اردبیل پیگیری می‌شود تا در صورت اثبات این امر، با مسببان این حادثه و کوتاهی‌کنندگان برخوردهای قانونی لازم بدون هیچ گذشت و چشمپوشی انجام شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------