عاملان جنایت خیابان جماران در یک قدمی محاکمه



  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث, حوادث روز

پرونده عروس جوان که با همدستی پسرعموی شوهرش به دو جنایت خانوادگی دست زده بودند، دیروز به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر بیست و سوم آبان سال گذشته زن جوانی با همدستی مرد آشنا، شوهر خود و مادربزرگ 70 ساله او را در خانه‌شان در خیابان جماران به قتل رساند.

 

ماموران با حضوردر این خانه متوجه شدند مرد جوان و مادربزرگش با ضربه‌های چاقو کشته شده‌اند. با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد. عروس جوان و پسرعموی شوهرش که از صحنه جنایت گریخته بودند، چند هفته بعد بازداشت شدند. آنها به این جنایت‌ها اعتراف کردند و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.

 

با گذشت یک سال از وقوع این دو جنایت، متهمان برای آخرین دفاع به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند .

 

مرد متهم به قتل در آخرین دفاع به قاضی پرونده گفت: روز حادثه پسرعمویم با همسرش درگیر شد. می‌خواستم میانجیگری کنم که نشد. من فقط یک ضربه به او زدم و همسرش او را کشت و حتی مادربزرگ شوهرش را هم به قتل رساند. اما در ادامه عروس جوان مدعی شد فقط مادربزرگ را کشته و شوهر خود را نکشته است.

 

متهمان با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند. بر اساس قرار جلب به دادرسی پرونده، عروس جوان و همدستش متهم به مشارکت در قتل زن سالخورده هستند. مرد جوان نیز متهم به مباشرت در قتل پسرعمویش است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------