بازداشت یک زن به دلیل کشته شدن پسر ۴ساله‌اش با متادون



زنی که پسر چهار ساله‌اش به علت خوردن متادون کشته شده بود، بازداشت شد.

  اعتماد نوشت: او صبح ديروز با حكم جلب به دادسراي جنايي تهران آمد و بعد از اعتراف به كشته شدن پسرش بازداشت شد.

 

او درباره مرگ پسرش به «اعتماد» مي‌گويد: «روز ١٦ آذرماه پارسال بود. من خانه نبودم و پسر كوچك‌ترم را به خاطر سرماخوردگي به دكتر برده بودم. شوهرم و پسر چهار ساله‌ام در خانه تنها بودند. وقتي از دكتر به خانه آمدم ديدم پسرم بي‌هوش روي زمين افتاده. از قبل سرما خورده بود و خيال كردم بي‌حال شده. اما انگار نفس نمي‌كشيد. همان موقع او را به بيمارستان بردم اما او در بيمارستان فوت كرد. »

 

بعد از فوت پسر چهار ساله اين زن، جسد او به پزشكي قانوني تهران منتقل شد و پزشكي قانوني بعد از كالبد‌شكافي جسد او اعلام كرد كه پسربچه به علت خوردن شربت متادون فوت كرده است.

 

همچنين دور دهان پسر بچه جاي كبودي نيز ديده مي‌شده است. زن در ادامه صحبت‌هايش مي‌گويد: «شوهرم معتاد بود و ترياك مي‌كشيد. ما از هم جدا زندگي مي‌كنيم. او در بويين زهرا زندگي مي‌كند و من بعد از مرگ همسرم به شهرستان رفتم.»

 

پسربچه سه ساله زن گوشه چادر مادرش را گرفته و خيره همه‌چيز را تماشا مي‌كند. مادرش را مي‌بيند كه گريه و التماس مي‌كند كه بچه‌اش را نكشته. بازپرس پرونده بعد از شنيدن اظهارات زن مي‌گويد كه بايد او را بازداشت كنند مگر اينكه شوهرش به دادسرا بيايد و درباره پرونده توضيح دهد.

 

زن مدام به بازپرس التماس مي‌كند كه او را بازداشت نكند و مي‌گويد: «من بچه‌ام را نكشته‌ام. كدام مادري است كه حاضر شود بچه‌اش را بكشد؟ نمي‌دانم آن روز متادون‌ها كجا بود كه بچه‌ام آن را خورد.» به صورتش چنگ مي‌زند و ادامه مي‌دهد: « آقاي بازپرس من يك بچه كوچك شيرخواره دارم كه در خانه است بايد بروم و به او شير بدهم. » برادر شوهر زن در كنارش ايستاده و حرف‌هاي او را تاييد مي‌كند.

 

 زن به او مي‌گويد هر چه زودتر بچه‌اش را بياورد تا به او شير دهد و بعد بازداشت شود.

برادر شوهر زن مي‌گويد: «از برادرم خبري نداريم. اما از صبح كه حكم جلب زن برادرم آمده با همه كساني كه مي‌شناختيم تماس گرفتيم تا او را پيدا كنند. اما هنوز خبري به ما نداده‌اند.» بر طبق مستنداتي كه در پرونده وجود دارد اين زن روز ١٦ آذرپارسال پسربچه چهار‌ساله‌اش را به علت تشنج به بيمارستان برده. اما زماني كه بچه را به بيمارستان رسانده بودند آنقدر دير بوده كه پزشكان نتوانستند او را نجات بدهند.

 

اين پسربچه بعد از نيم ساعت در بيمارستان فوت كرده است. حالا يك‌سال از ماجراي فوت اين پسر چهارساله مي‌گذرد و هنوز پدر اين بچه براي يك بار هم به دادسراي جنايي تهران مراجعه نكرده. سجاد منافي آذر، بازپرس پرونده دستور بازداشت زن را صادر كرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------