آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

نجات جان لحنا کوچولو از چنگال ربایندگان



دختر 5 ساله ای که از سوی یک زوج جوان ربوده شده بود، نجات یافت.

 به گزارش  رکنا  ؛ عقربه های ساعت ۱۹:۵۹غروب روز بیست و هفتم آذرماه را نشان می دادند که مردی ۳۲ساله سراسیمه با پلیس  ۱۱۰ تماس گرفت و با صدایی بغض آلود گفت: زن و مردی ناشناس با یک خودروی پراید دختر ۵ساله اش را ربوده و متواری شده اند. در پی این تماس ماموران کلانتری ۳۶مشهد تحقیقات اولیه خود را از محل آغاز کردند.

 

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم، رییس پلیس استان خراسان رضوی در باره این پرونده گفت:با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع دستورات لازم برای پی گیری سریع این پرونده صادر وکارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی  پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند. وی افزود:تحقیقات بعدی پلیس در حالی دنبال شد که آدم ربایان در تماس با خانواده دخترک درخواست مبلغ ۱۲میلیون تومان برای آزادی گروگان خود داشتند.

 

سرتیپ امیری مقدم گفت:ردزنی های اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در عملیاتی مشترک با کارآگاهان پلیس آگاهی تربت جام به بررسی سرنخ هایی رسید که منجر به شناسایی زن و شوهر جوانی به نام الهام و ابوالفضل به عنوان عاملان ربایش کودک شد. رییس پلیس استان خراسان رضوی گفت:ماموران پلیس شهرستان تربت جام محل اختفای دو متهم پرونده را شناسایی و در اقدامی هماهنگ با کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از هماهنگی با مراجع قضایی و در نظر داشتن جوانب و احتیاط های لازم به منظور حفظ جان کودک ۵ساله وارد عمل شدند.

 

وی خاطر نشان کرد:آدم ربایان که تبعه خارجی بودند با احساس خطر از این که پلیس در یک قدمی شان است پا به فرار گذاشتند و لحنا کوچولو سالم و صحیح از چنگ آنها رها و به آغوش خانواده بازگشت. وی با اشاره به این مطلب که خانواده لحنا نیز تبعه خارجی ساکن در مشهد هستند گفت:تحقیقات گسترده برای دستگیری متهمان پرونده و کشف علت و انگیزه دقیق آنها از ربایش کودک ادامه دارد.

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------