کلاهبرداری میلیونی اینبار به نام روغن کانولا/ متهم دستگیر شد+عکس



مردی که با وعده سرمایه گذاری در مزرعه گیاهان دارویی اقدام به کلاهبرداری میلیونی کرده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورخه 14/08/1395 پرونده ای با موضوع کلاهبرداری از کلانتری 105 سنایی و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 6 تهران ، به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد . 

 

اظهارات شاکیه : 

خانمی حدودا 40 ساله با حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "حدود یک سال پیش از طریق یکی از دوستانم به مطب فردی به نام امیر . س در خیابان ولیعصر – خیابان توانیر که خودش را پزشک طب سنتی معرفی می کرد ، مراجعه نمودم ؛ پس از چندین جلسه ، ایشان به بنده پیشنهاد داد تا جهت تولید یک سری داروهای گیاهی و روغن کانولا در استان های شمالی کشور سرمایه گذاری نمایم و مدعی شد که در استان های مازندران ، گلستان و همچنین جنوب کشور دارای چند مزرعه کشت گیاهان دارویی است" . 

 

شاکیه در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " آقای امیر . س مدعی بود که اگر بنده در زمینه تولید داروهای گیاهی و روغن کانولا سرمایه گذاری نمایم ، در پایانِ یک سال زراعی سود سرشاری عاید من خواهد شد و با این ترفند طی چندین مرحله مبلغ 120 میلیون تومان از من دریافت کرد؛ بعد از گذشت یک سال ، زمانیکه جهت دریافت اصل پول و سود حاصل از سرمایه گذاری به مطب ایشان مراجعه کردم ، وی بر خلاف وعده های گذشته مدعی شد که پول بنده را در مزارع جنوب کشور سرمایه گذاری نموده اما در اثر آفات نباتی تمامی محصولات مزارع از بین رفته و فعلا قادر به پرداخت پول نیست " . 

 

شاکیه با اشاره به طرح پیشنهاد ازدواج از سوی متهم پرونده نیز عنوان داشت : "زمانیکه آقای "امیر . س" با اصرار و پیگیری های بنده در خصوص بازپس گرفتن پول روبرو شد ، به بنده پیشنهاد ازدواج داد که آنزمان متوجه شدم هدف ایشان از ابتدا کلاهبرداری بوده است " . 

  اخبارحوادث خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

دستگیری متهم : 

کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی با راهنمایی شاکیه به محل کار "امیر . س" ( 72 ساله ) در خیابان توانیر رفته و برابر دستور قضایی اقدام به دستگیری متهم پرونده کردند .

 

"امیر . س"در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دریافت پول از شاکیه اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات مشخص شد که اساسا بر خلاف ادعای اولیه ایشان مبنی بر داشتن مزرعه محل کشت گیاهان دارویی ، چنین مزارعی از سوی متهم پرونده وجود خارجی ندارد . 

 

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : پرونده به همراه متهم پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی ، روانه زندان شد . 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------