قاتل فراری در ایلام دستگیر شد



رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به دستگیری فردی که اواسط هفته گذشته زن جوانی را در یکی از محلات شهر ایلام به قتل رسانده و متواری شده بود، گفت: علت این جنایت در دست بررسی است.

 سرهنگ علیرضا گوهری روز شنبه در گفت وگو با   ایرنا اظهار کرد: فردی به نام (س - م) اواسط هفته گذشته در یکی از محلات شهر ایلام زن جوانی به نام (ف - ن) را به قتل رساند و سپس متواری شد و به یکی از شهرهای مجاور استان ایلام گریخت.

 

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع این قتل کارشناسان پلیس آگاهی استان ایلام تلاش دامنه داری را برای شناسایی و دستگیری ضارب انجام دادند و در بررسی ها مشخص شد قاتل از استان خارج شده و به کرمانشاه گریخته است.

 

رئیس پلیس آگاهی ایلام یادآور شد: با هماهنگی پلیس آگاهی استان کرمانشاه محل اختفای این شخص شناسایی و در یک عملیات پلیسی قاتل دستگیر و به عمل ارتکابی خود اعتراف کرد و اکنون برای سیر مراحل قانونی و قضایی به ایلام منتقل شده است.

 

سرهنگ گوهری تاکید کرد: فرد دستگیر شده در اختیار دستگاه قضایی استان ایلام قرار گرفته است تا علت و انگیزه وی از انجام این عمل مشخص شود.

 

وی گفت: مجموعه انتظامی استان ایلام به هیچ وجه اجازه نخواهد داد افرادی با دست زدن به اعمال غیر قانونی امنیت روانی شهروندان را به مخاطره اندازند، لذا با قدرت و قاطعیت با مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------