اعضای باند تتو دستگیر شدند



رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 6 نفره‌ای که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به صورت غیرقانونی اقدام به خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی بانوان می‌کردند، خبر داد.

 علی محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا در عملیاتی مشترک در تعاقب رصد مداوم فضای مجازی، باندی را که به صورت غیر قانونی اقدام به ترویج و جذب افراد برای خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی در فضای مجازی می ‌کردند، شناسایی کردند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اعضای این باند 6 نفره مرد بودند، تصریح کرد: این افراد سودجو، با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به صورت شبکه ای وسازمان یافته، افراد جوان و به ویژه بانوان را با ترفندهای مختلف، برای انجام خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی در شهرستان زاهدان و زابل شناسایی و اغفال می‌کردند.

 

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه اعضای این باند پس از شناسایی افراد و اغفال آنان، در قبال انجام خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی مبالغی بین 30 الی 300 هزار تومان دریافت می‌کردند، گفت: اعضای این باند در نتیجه چند روز اقدامات اطلاعاتی و فنی شبانه روزی، روز گذشته در دو عملیات هماهنگ در شهرستان‌های زاهدان و زابل دستگیر شدند.

 

محمدی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از پاتق های این متهمان ، تعداد چهار دستگاه تتو،یک هزار 200 عدد سوزن تتو ومقادیری لوازم مخصوص تتو و اشکال مختلف شیطان پرستی را کشف کردند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست با توجه به اینکه فعالیت اینگونه افراد از نظر وزارت بهداشت و درمان غیرمجاز بوده و خالکوبی، تتو و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی،سلامت جسمانی و زیبایی افراد را تهدید می ‌ند، هرگونه فعالیت و موارد مشکوک را در این خصوص از طریق شماره تلفن 110 باپلیس درمیان بگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------