قاتل:من بی گناهم پسرخاله ام به پلیس شلیک کرد!



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

پسری افیونی که عامل شهادت مامورپلیس شناخته شده است می گوید پسرخاله اش قاتل واقعی است.

 به گزارش ایران آنلاین , این جنایت سحرگاه 22 مهر سال 93 هنگامی رخ داد که سروان محمدحسین جلالی 27 ساله مأمور کلانتری هنگام گشت در بزرگراه حکیم به سرنشین  خودروی پراید مشکوک شد و دستور ایست داد. لحظاتی بعد راننده پراید ایستاد، اما ناگهان دیگر سرنشین خودرو به سوی مأمور کلانتری اسلحه کشید و شلیک کرد که پلیس جوان در دم به شهادت رسید.

 

عامل جنایت و همدستش در حال فرار بودند که متهم اصلی از سوی سرباز وظیفه همراه مأمور گشت دستگیر شد.محمود - 21 ساله - پس از انتقال به اداره آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به جنایت اعتراف کرد.وی صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد تا محاکمه شود.در ابتدای جلسه نماینده دادستان پس از خواندن کیفرخواست، برای عامل شهادت پلیس جوان درخواست مجازات کرد.سپس پدر و مادر پلیس شهید خواستار قصاص عامل شهادت فرزندشان شدند.

 

در ادامه جلسه، متهم پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود گفت: «روز حادثه من شلیک نکردم بلکه پسرخاله‌ام که موادفروش بود، مأمور کلانتری را کشت!»این در حالی است که متهم به قتل پیش از این نیز به اتهام تیراندازی تحت تعقیب قرار گرفته بود.در ادامه قاضی عبداللهی خطاب به متهم پرسید: اسلحه را از کجا آوردی؟! اما او سکوت کرد و گفت: هیچ حرفی ندارم.بدین‌ترتیب پس از پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا حکم خود را صادر کنند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------