انتقام مجازی خواستگار از نوعروس



خواستگار جوان وقتی فهمید، دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کرده، تلگرام او را هک کرد و پیام‌های غیراخلاقی برای خانواده شوهرش فرستاد تا باعث جدایی نوعروس از شوهرش شود.

 به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زن 25 ساله‌ای با حضور در پلیس فتای استان سمنان شکایت کرد که فردی غریبه، تلگرام او را هک کرده و وی را به دردسر انداخته است.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: از چند روز پیش، دوستانم و حتی خانواده و اقوام شوهرم با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند چرا برای آنها مطالب غیراخلاقی ارسال می‌کنم. هر چه به آنها می‌گفتم اشتباه می‌کنند و چنین مطالبی را من ارسال نکرده‌ام، باورشان نمی‌شد.

 

وی افزود: نمی‌دانم، چه کسی توانسته اطلاعات گوشی تلفن همراهم را هک کند و با راه‌اندازی تلگرامی به نام من، مطالب غیراخلاقی برای افرادی ارسال کند که شماره‌های آنها در گوشی تلفن همراهم است. همین ماجرا باعث شد، من و شوهرم دچار مشکل شویم و او باور کند که این پیام‌ها را من ارسال کرده‌ام. هدف فرد مزاحم را نمی‌دانم و زندگی‌ام در حال فروپاشی است.

 

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران پلیس فتای استان سمنان، تحقیق برای دستگیری مزاحم تلگرامی را آغاز کردند تا این که ردپای مردی جوان در پرونده به دست آمد و او بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و به جرم خود اعتراف کرد.

 

متهم به افسر بازجو گفت: به این دختر علاقه‌مند بودم و حتی به خواستگاری او رفتم، اما وی و خانواده‌اش با این وصلت موافقت نکردند و پاسخ منفی به من دادند. بعد درصدد بودم تا از وی انتقام بگیرم. شماره تلفن جدید او را به دست آوردم و تصمیم گرفتم برای او ایجاد مزاحمت کنم تا از شوهرش جدا شود و زندگی‌اش از بین برود.

 

وی ادامه داد: با شماره تلفنی که از او پیدا کردم، توانستم تلگرام او را هک کنم. بعد با این ترفند، اطلاعات و شماره تلفن افرادی را که او در گوشی تلفن همراهش ثبت کرده بود، به دست آوردم. بعد هم با جا زدن خود به جای نوعروس جوان برای اقوام همسر او، دوستان و خانواده‌اش، مطالب غیراخلاقی از طریق تلگرام ارسال کردم.

 

متهم گفت: همین کار باعث اختلاف او و همسرش شد و زندگی وی تا یک قدمی جدایی پیش رفت. گمان نمی‌کردم با این کار خودم را به دردسر بیندازم. هدفم جدایی نوعروس از شوهرش بود تا بتوانم با وی ازدواج کنم.

 

سرهنگ سیدعلی میراحمدی، رئیس پلیس فتای استان سمنان در این باره به جام‌جم گفت: متهم با قرار قانونی روانه زندان شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------