آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

بخشش بزرگ قاتل یک دوست در صحن دادگاه



عامل یک جنایت غمگنانه که در آن دوستی به قتل رسیده است در صحن دادگاه با بخشش بزرگ خانواده قربانی روبرو شد.

  به  گزارش ایران,عامل جنایت در آخرین دفاع از خود گفت: روز حادثه حبیب با تیغ موکت‌بری به طرفم حمله کرد و در حالی که می‌خواستم جانم را نجات دهم تیغ موکت‌بری به او خورد که کشته شد. شامگاه بیست و پنجم خردادسال گذشته جوان افغان سراسیمه و با دستانی خون‌آلود از ساختمان نیمه‌کاره‌ای در دماوند بیرون دوید و از مردم کمک خواست. این در حالی بود که وحشت از مرگ بر چهره‌اش سایه انداخته بود.

 

یکی از همسایه‌ها با دیدن جوان مجروح بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و تقاضای کمک کرد اما امدادگران پس از رسیدن بر بالین مجروح حادثه اعلام کردند او بر اثر خونریزی شدید جان سپرده است. سپس علی -25 ساله- که در محل جنایت دستگیر شده بود به اداره آگاهی انتقال یافت و تحت بازجویی قرار گرفت و جزئیات ماجرا را تشریح کرد.متهم به قتل صبح دیروز برای محاکمه از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان انتقال یافت.

 

در ابتدای جلسه دادگاه و پس از بیان کیفرخواست، جوان افغان در برابر قضات ایستاد و در دفاع از خود گفت: شب حادثه در محل کارم که ساختمان نیمه‌کاره‌ای در دماوند بود نشسته بودم که ناگهان «حبیب» وارد اتاق شد. او در حالی که به خاطر مصرف شیشه حال خوشی نداشت با تیغ موکت‌بری به طرفم حمله کرد.

 

من که حسابی شوکه شده بودم فقط می‌خواستم از خودم دفاع کنم اما در حین درگیری تیغ به گردنش خورد و خونین روی زمین افتاد. وقتی دیدم حالش خوب نیست به خیابان دویدم و از مردم کمک خواستم، بعد هم اورژانس آمد اما فایده‌ای نداشت.دادرسان شعبه دوم دادگاه کیفری- قاضی زالی و قاضی اسلامی- پس از شنیدن اظهارات متهم به قتل از اولیای دم خواستند با توجه به شرایط پرونده و نحوه وقوع حادثه، در صورت امکان از قصاص قاتل بگذرند.

 

بدین ترتیب پس از برگزاری جلسه صلح و سازش، اولیای دم به شرط دریافت دیه از قصاص قاتل فرزندشان گذشتند.با توجه به بخشش اولیای دم «علی» به اتهام جنبه عمومی جرم به 3 سال حبس و پرداخت دیه محکوم شد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------