انتشار عکس‌های خصوصی به‌ خاطر قهر دخترانه



 دعوا و قهر بین دو دختر باعث شد تا یکی از آنها برای انتقام‌گیری، عکس‌های خصوصی دوستش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. چندی پیش دختری جوان به مأموران پلیس کردستان مراجعه کرد و مدعی‌ شد، عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌ است. او گفت: فردی عکس‌هایی از من را با مطالبی مستهجن در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و آبرویم را برده ‌است.

 

این دختر گفت: من با کسی ارتباط خاصی نداشتم و دشمنی‌ای هم با کسی ندارم، نمی‌دانم چه کسی به اطلاعات و عکس‌های شخصی من دسترسی پیدا کرده و آبرویم را برده ‌است. با توجه به شکایت این دختر، تحقیقات مأموران پلیس فتا آغاز شد و آنها متوجه شدند اکانتی که این عکس‌ها را منتشر می‌کند، در یکی از روستاهای اطراف است. مأموران با انجام کار اطلاعاتی، خانه متهم را شناسایی و دختری جوان را بازداشت کردند. این دختر در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بارگذاری برای انتشار عکس‌ها شد و گفت که او این‌کار را نکرده ‌است، اما وقتی دختر شاکی با او روبه‌رو شد، اعلام کرد که متهم را می‌شناسد.

 

او گفت: ما با هم سال‌های زیادی دوست بودیم، چندی پیش به‌خاطر یک مسئله شخصی با هم اختلاف پیدا کردیم و از آن به بعد قهر بودیم و دیگر رابطه‌ای با هم نداشتیم. من اصلا نمی‌دانم این دختر چرا این‌ کار را کرده‌ است. چون در این مدت هیچ ارتباطی با هم نداشتیم. با توجه به اینکه متهم از سوی شاکی پرونده شناسایی و اختلاف آنها نیز مشخص شده‌ بود، دختر جوان یک‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت و این‌بار پلیس اسنادی را در مقابل متهم قرار داد که نشان می‌داد عکس‌ها از اکانت او و در محلی که او قرار داشته‌ بارگذاری شده‌ است. وقتی متهم با این مدارک مواجه شد، اتهام را قبول کرد و گفت: بعد از اینکه با دوستم اختلاف پیدا کردم، برای اینکه او را اذیت کنم و انتقام بگیرم دست به این ‌کار زدم.

 

او با من بدرفتاری کرده و باعث شد که با هم اختلاف پیدا کنیم و من عصبانیتم از بین نمی‌رفت، به‌همین‌خاطر هم تصمیم گرفتم طوری از او انتقام بگیرم که تا سال‌ها نتواند در میان دوستانش سر بلند کند. عکس‌هایی از او داشتم. ما وقتی با هم دوست بودیم خیلی رفت‌وآمد می‌کردیم و خیلی عکس از او داشتم و از زندگی خصوصی دوستم هم خیلی چیزها می‌دانستم و همین اطلاعات بود که به من کمک کرد تا بتوانم اطلاعات و عکس‌های او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنم. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

 

  اخبار حوادث  -  شرق  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------