آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

حمله به خانم فروشنده سوپرمارکت در تهران(عکس)



  اخبار حوادث,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

پلیس آگاهی تهران از مردم خواست تا مردی را که به فروشنده سوپرمارکت حمله کرده است، شناسایی کنند.

  به گزارش  شهروند ؛روز ١٤ آبان‌ماه ‌سال ٩٥ وقوع یک زورگیری از یک سوپرمارکت به کلانتری ١٥٣ شهرک ولی‌عصر اعلام شد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به‌عنف اماکن» و به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ١٨ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

کارآگاهان با حضور در محل سرقت اطلاع پیدا کردند که محل سرقت  مجهز به دوربین‌های مداربسته است. در همان بررسی‌های نخست تصویر جوانی به‌عنوان سارق شناسایی شد و در اختیار کارآگاهان قرار گرفت که تحت عنوان مشتری وارد مغازه شد و در یک لحظه، زمانی که فروشنده خانم درحال آماده کردن اقلام درخواستی او بود از پشت سر ضربه‌ای با چاقو به پشت این زن وارد کرد و در پایان قبل از هرگونه موفقیت در سرقت از محل متواری ‌شد.

 

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران با انتشار این خبر اعلام کرد: «با توجه به احتمال ارتکاب سرقت‌های مشابه و برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر به‌دست آمده از متهم تحت تعقیب پرونده از سوی مقام قضائی صادر شده است.

 

 بنابراین از همه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند و اطلاعاتی درباره هویت یا مخفیگاه این شخص دارند، درخواست می‌شود تا اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ٥١٠٥٥٥٠٥ در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.  همچنین از سایر شکات و مالباختگان احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------