آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ رمانتیک یک زوج + عکس



زن و شوهری پس از 64 سال زندگی مشترک به فاصله یک ساعت، دست در دست هم از دنیا رفتند. 

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج انگلیسی پس از سال‌ها زندگی مشترک به شکل غم‌انگیزی و به فاصله یک ساعت با یکدیگر از دنیا رفتند. مرد که 88 سال داشت، بر اثر بیماری کلیه و فشار خون بالا در بیمارستان بستری شد، اما همسر 83 ساله‌اش که زندگی توأم با عشقی را به همراه او سپری کرده بود، نتوانست دوری او را تحمل کند.

 

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

بنابراین روزها و شب‌ها را در بیمارستان و کنار تخت او می‌گذراند. حال مرد روزبه‌روز وخیم‌تر می‌شد و نگرانی همسرش بیشتر و بیشتر. آنها چند روزی را در بیمارستان کنار هم سپری کردند تا این‌که زن یک شب به خواب رفت و بیدار نشد.

 

پس از آن‌که پزشکان بیمارستان مرگ او را تائید کردند، مرد که از فوت همسرش بسیار ناراحت شده و تاب تحمل دوری او را نداشت، دست‌های او را در دستش گرفت و پس از ساعتی او نیز از دنیا رفت.

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز

 

فرزندان این زوج می‌گویند زندگی پدر و مادرشان سراسر عشق و محبت بود و به همین دلیل آنها نتوانستند دوری و جدایی از هم را تحمل کنند. آنها درحالی از دنیا رفتند که دستان یکدیگر را در دست داشتند و لحظه رمانتیک و غم‌انگیزی را به ثبت رساندند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------