سقوط یکی از کارکنان رستوران از بالابر دست ساز/ خانم جوان از ناحیه دست و کمر دچار مصدومیت شد + تصاویر



یکی از کارکنان با استفاده از یک دستگاه بالابر دست ساز مشغول جابجایی مواد غذایی از طبقه همکف به قسمت زیرزمین بود که به یکباره به کف زمین سقوط می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی کارکنان یک رستوران، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 53 را ساعت 15:08 روز گذشته به خیابان شهید مطهری، خیابان شهید اکبری اعزام کرد.

 

مرتضی اینانلو فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: در یک محل تهیه و توزیع غذا، یکی از کارکنان با استفاده از یک دستگاه بالابر دست ساز مشغول جابجایی مواد غذایی از طبقه همکف به قسمت زیرزمین بود که به یکباره کفی بالابر شکسته و این خانم حدوداً  24 ساله به زیر زمین سقوط کرد.

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

وی در ادامه گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق بالابر را قطع کردند و پس از ایمن سازی محل حادثه، خانم جوان که از ناحیه پا و کمر دچار مصدومیت شده بود را با بکارگیری تجهیزات مخصوص و برانکارد به سطح زمین منتقل کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

  اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از ارائه تذکرات ایمنی به کارکنان، محل حادثه را تحویل مالک محل تهیه و توزیع غذا دادند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------