آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

جزییات دستگیری سارقان منازل در محدوده بازار تهران



  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث,حوادث روز

رییس کلانتری ۱۱۳ بازار از دستگیری دو سارق منزل در محدوده حوزه استحفاظی این کلانتری خبر داد و گفت: سارقان در حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ امیر هوشنگ امیری در گفتگو با مهر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده اتوبان محلاتی بعد از پل ری عوامل این یگان سریعا در محل حاضر شده و در بررسی اولیه مشخص شد سارقین بخشی از اموال را سرقت کرده و بخش قابل توجهی را نیز در داخل منزل جمع آوری کرده اند.

 

با در نظر گرفتن این احتمال که سارقین برای بردن سایر وسایل مجددا به محل مراجعه می کردند، محل به صورت نامحسوس تحت کنترل در آمد و نهایتا دو سارق پس از وارد شدن به منزل بلافاصله هر دو نفر دستگیر و بخشی از اموال سرقتی شامل چندین گوشی همراه و یک دستگاه تبلت و چندین ساعت مچی و ... از آنان کشف شد.

 

در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که اموال سرقتی را در محل دیگری مخفی کرده اند که بلافاصله به محل مراجعه و سایر اموال نیز کشف و به شاکی مسترد شد.

 

با تشکیل پرونده سرقت هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------