شلیک زورگیر نقابداردرتاریکی شب



دزد جوانی که برای زورگیری از متصدی یک فروشگاه، با سلاح شکاری دولول در تاریکی شب شلیک کرده است، تحت تعقیب مأموران انتظامی قرار گرفت.

  خراسان نوشت: فرمانده انتظامی مشهد با تأیید این خبر گفت: اوایل بامداد روز گذشته، جوانی که چهره اش را با شالی پوشانده بود و یک قبضه سلاح شکاری دولول را در دست می فشرد، وارد مغازه خوار بارفروشی در خیابان کوثر شد.

 

سرهنگ «محمد بوستانی» افزود: این دزد نقابدار که کاپشن مشکی به تن داشت، به محض ورود به فروشگاه و برای ایجاد رعب و وحشت، گلوله ای به شیشه مغازه شلیک کرد. او سپس با تهدید به مرگ متصدی فروشگاه، از وی خواست تا همه وجوه نقدی دخل را خالی کند و به او بدهد.صاحب مغازه نیز برای حفاظت از جان خود، مجبور شد مبلغ 70هزار تومان پول موجود دخل را به وی بسپارد.

 

رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که فروشگاه مذکور، به دوربین مداربسته مجهز بود و صحنه های سرقت توسط این فرد نقابدار ضبط شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری سارق مسلح با حضور مأموران کلانتری نجفی در محل آغاز شده است.

 

سرهنگ بوستانی به متصدیان فروشگاه ها توصیه کرد: محل کسب و کار خودشان را به تجهیزات بازدارنده مناسب امنیتی و همچنین لوازم پیشگیری از سرقت مجهز کنند تا در صورت بروز سرقت، موضوع قابل ردیابی سریع باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------