آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

شلیک مرگبار در پاتوق معتادان +عکس



مرد معتاد زمانی که نتوانست خسارت خودروی آسیب دیده‌اش را از دوستش بگیرد، او را با شلیک گلوله در پاتوق معتادان از پای در آورد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 و 30 دقیقه سیزدهم دی امسال، ماموران کلانتری 128 تهران‌نو در جریان مرگ مشکوک مردجوانی در بیمارستان امام حسین(ع) قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا و تحقیقات اولیه متوجه شدند مردی به نام جمشید 35 ساله زخمی و پس از انتقال به بیمارستان، فوت شده است. موضوع مرگ او به بازپرس جنایی تهران گزارش و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در این ارتباط آغاز شد. در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند جنایت در خیابان دماوند، خیابان اشراق رخ داده است. با بررسی‌های اولیه معلوم شد خانه مورد نظر اجاره‌ای و در اختیار مردی به نام علی بوده که وی آنجا را به مکانی برای رفت و آمد افراد سابقه دار و معتاد تبدیل کرده است.

 

علی برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات مدعی شد: دوست مقتول به نام هادی عامل جنایت است. آن دو برای مصرف شیشه به خانه‌ام می‌آمدند. آنها از مدتی قبل با هم اختلاف داشتند و آن روز هم به محض دیدن یکدیگر، دوباره با هم دعوا کردند. هادی با کلتی که همراه داشت، به سمت دوست قدیمی‌اش شلیک و سراسیمه خانه را ترک کرد. مرد زخمی را به بیمارستان بردیم اما او فوت کرد. در این مرحله ماموران به بررسی سوابق کیفری مقتول و عامل جنایت پرداختند که معلوم شد هر دوی آنها از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت و موادمخدر هستند که بارها دستگیر و زندانی شده‌اند .

 

بررسی سوابق هادی هم نشان می‌داد وی دارای 11 فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف بوده و آخرین بار نیزسال گذشته به زندان افتاده و اوایل مهر امسال آزاد شده بود. متهم به قتل فراری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و ماموران برای دستگیری او به خانه‌اش در منطقه افسریه رفتند اما او به مکان نامعلومی رفته بود. سرانجام ماموران آخرین مخفیگاه او را در منطقه فشافویه شناسایی و ساعت 12 نوزدهم دی امسال آنجا را محاصره و او را بازداشت کردند. در ادامه مشخص شد او سلاح استفاده شده در جنایت را خانه دوستش در پردیس پنهان کرده است که ماموران، سلاح مورد نظر را از آنجا کشف کردند.

 

متهم به قتل با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بازجویی به جنایت اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: یک روز برای مصرف شیشه به خانه دوستم علی رفته بودم و همان‌جا خوابیدم. زمانی که بیدار شدم، پی بردم جمشید بدون اجازه من، با برداشتن سوئیچم سوار خودروی پیکان وانتم شده و با آن بیرون رفته و تصادف کرده است. زمانی که خودرو را بازگرداند، آن‌قدر خسارت دیده بود که قابل استفاده نبود. او مدعی بود همه خسارت را می‌دهد اما فقط یک میلیون و 500 هزارتومان پرداخت کردو همین موضوع باعث اختلافمان شد.

 

وی ادامه داد: سلاح متعلق به دوستم بود که در زندان با وی آشنا شدم. او از من خواست بعد ازآزادی سراغ دوستش در حصارک کرج بروم و سلاح را تحویل بگیرم. چهار روز پیش از جنایت سلاح را گرفته و روز حادثه از آن استفاده کردم.

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

آن روز برای مصرف شیشه به خانه علی رفته بودم که جمشید نیز آنجا آمد. آنها نمی‌دانستند سلاح دارم. پس از مصرف شیشه حرف پرداخت خسارتم را پیش کشیدم. او گفت خسارت را نمی‌پردازد. عصبانی شدم و با شلیک به او فرار کردم. بعد که متوجه شدم مرده است، فرار کردم.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با توجه به اعتراف متهم به قتل، برای او قرار بازداشت موقت صادر شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------