عکس یادگاری شکارچی متخلف را لو داد +عکس



شکارچی متخلفی که با گونه های شکار شده خود عکس یادگاری گرفته بود، پس از یک ماه تلاش ماموران یگان حفاظت شهرستان خوی شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش جام جم آنلاین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی روز شنبه با تایید این خبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به سابقه دار بودن فرد شکارچی اشاره کرد و افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست خوی شکارچی متخلف را که مبادرت به شکار 13 قطعه پرنده کبک در مناطق حفاظت شده کرده و تصاویر را در فضای مجازی به نمایش گذاشته بود، به استناد عکس یادگاری به دست آمده دستگیر کردند.

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,شکارچی

 

وی با بیان اینکه پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی جهت رسیدگی تحویل شده است، افزود: بر اساس آخرین نرخ بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارد شده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیرمجاز 13 قطعه کبک معادل 26 میلیون ریال تعیین شده است.

 

به گفته جبرئیل قلی پور، متهم باید این مبلغ را به عنوان خسارت وارده به محیط زیست پرداخت کند.

 

خوی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است که دارای منطقه حفاظت شده مراکان با 103 هزار هکتار وسعت، منطقه شکار ممنوع زرآباد با 90 هزار هکتار وسعت و مناطق هفت کیلومتری مرزهاست.

 

منطقه شکار ممنوع زرآباد شهرستان خوی یکی از بزرگترین مناطق شکار ممنوع در سطح استان به شمار می رود که گنجینه های طبیعی زیادی را در خود جای داده است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------