سارق 20 ساله کودک 13 ساله را ربود!



کشف آدم ربایی و دستگیری آدم ربایان، دستگیری اعضای باند سارقان مسلح، کشف کالای قاچاق و مواد مخدر از خبرهایی بود که فرمانده انتظامی فارس امروز با خود به میان خبرنگاران آورد..

 به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده انتظامی فارس در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، از کشف مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 8.5 میلیارد تومان در 72 ساعت از تاریخ 14 تا17 دی ماه خبرداد.

 

سردار گودرزی گفت: در این رابطه 231 فقره پرونده تشکیل شدو 216دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف و 231نفر دستگیر شدند.

 

وی افزود: در 9ماه ابتدای سال، 143میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30درصد افزایش داشته است.

 

گودرزی ادامه داد: کشف یک تن و 847کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک هزار و 149 نفر دراین رابطه در یک ماه اخیر را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی فارس است. ضمن این که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 28 تن انواع مواد مخدر کشف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20درصد افزایش داشته است.

 

وی تصریح کرد: با دریافت چندین مرجوعه قضایی با موضوع کلاهبرداری از طریق آگهی تورهای لحظه آخری و چارتر شهرهای تفریحی و زیارتی درفضای مجازی و مشخصاً سایت دیوار ، افرادی که از این طریق اقدام به جعل و فروش بلیط می کردند توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی فارس دستگیری آدم ربای 20ساله‌ای که اقدام به ربایش پسر بچه 13 ساله کرده بود را از دیگر اقدامات پلیس در ماه اخیر اعلام کرد و افزود: آدم ربا از خانواده پسربچه تقاضای پرداخت500میلیون تومان کرده بود و در تماس های خود فاکتورهای مخابراتی همچون استفاده از سیم کارت های کپی را رعایت می کرد اما با هوشیاری و قدرت علمی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------