اعدام عامل جنایت در روستای بکتاش



پسر جوان که به اتهام قتل‌عام اعضای خانواده‌ای در زندان به سر می‌برد، دیروز در روستای بکتاش میاندوآب و مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته شد.

 به گزارش جام جم، ساعت دو بامداد بیست و سوم تیر امسال، مردی با پلیس تماس گرفت و از تیراندازی در خانه همسایه‌ اش در روستای بکتاش (16 کیلومتری شهرستان میاندوآب) خبر داد.

 

تیمی از ماموران به سرپرستی سرهنگ حسن شیخ‌نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در آنجا حاضر شدند و با اجساد 4 عضو خانواده و کودک زخمی روبروشدند. با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد، عامل جنایت دوست پسر خانواده بوده که با سوار شدن به خودروی پژو 405 روستای بکتاش را ترک کرده است. این متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سه ساعت بعد از این جنایت هولناک در حالی که در باغی اطراف روستای بکتاش پنهان شده بود، بازداشت و سلاحی از او کشف شد.

 

متهم در تحقیقات گفته بود با انگیزه انتقام جویی آنها را کشته است. در ادامه تحقیقات پلیسی از این متهم، ماموران باخبر شدند آخرین بازمانده حادثه که در بیمارستان بستری بوده، به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است. بنابراین تعداد قربانیان حادثه به پنج نفر رسید.

 

متهم پس از بازسازی صحنه قتل، روانه زندان و پرونده با صدور جلب دادرسی به دادگاه ارسال شد. عامل جنایت هولناک دو ماه پس از وقوع ماجرا، از زندان به دادگاه کیفری یک شهرستان میاندو آب منتقل و محاکمه شد و اولیای دم برای او در خواست قصاص کردند.

 

در ادامه قضات دادگاه وارد شور شدند و برای متهم درخواست قصاص کردند و قرار شد، حکم در همان روستایی که جنایت رخ داده و در ملاءعام به اجرا در بیاید. حکم صادره به دیوان عالی کشور ارسال شد و مورد تائید قضات آنجا قرار گرفت.

 

با تائید این حکم، پرونده برای اجرا به واحد اجرای احکام دادگستری میاندوآب ارسال و شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص متهم جوان آغاز شد.

 

سرانجام و شش ماه پس از وقوع جنایت، مرد اعدامی بامداد دیروز ـ دوشنبه ـ از زندان به روستای بکتاش ـ محل جنایت ـ منتقل شد و در مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته و پرونده زندگی او برای همیشه بسته شد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------