500کیلو تریاک از داخل کارتن های خیار کشف شد



  اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران، از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت: از خودروی این متهم ۵۰۰ کیلو تریاک در میان بار خیار، کشف و ضبط شد.

 به گزارش مهر، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه هفتم پلیس مشخص شد فردی به نام یاور در محدوده میدان تره بار مرکزی تهران اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح وسیع با همکاری سایر قاچاقچیان از شرق کشور و سپس توزیع آن می کند.

 

وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از زیر نظر گرفتن و اشراف اطلاعاتی کامل میدان میوه و تره بار مرکزی به صورت شبانه روزی در نهایت سوژه با یک دستگاه خودرو وانت سفید رنگ در قسمت غربی میدان تره بار شناسایی شد.  

 

بخشنده تاکید کرد: با هماهنگی مقام قضائی و صدور دستور بازداشت متهم، طی یک اقدام ضربتی خودروی متهم متوقف و بازداشت شد و در بازرسی از خودروی وی پنج کارتن بار خیار که داخل آن ۵۰ کیلوگرم تریاک در ۱۰ بسته که به طرز ماهرانه ای مخفی شده بود، کشف و ضبط شد.  

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: متهم به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و به جرایمش اعتراف کرد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------