این زن جیب بر بازار تجریش تهران بود+ عکس



زن جیب بر که در بازار تجریش تهران به شکارهای خاموش دست می زد دستگیر شد.

 به  گزارش  ایران  آنلاین ,روز 31مهرماه امسال زنی جوان با مراجعه به کلانتری 101 تجریش به مأمورین اعلام داشت که دزدان در داخل مغازه ی لباس فروشی اقدام به جیب بری و سرقت عابربانک از وی کرده اند .

 

با تشکیل پرونده با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده  برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

 

  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث روز

این زن پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " روز سرقت جهت خرید در مغازه لباس فروشی در میدان قدس حضور داشتم که ناگهان پیامک برداشت 4 میلیون و 800 هزار از حساب را دریافت کردم ؛ بلافاصله به وارسی محتویات داخل کیف خود پرداخته و آن زمان متوجه شدم که کارت عابربانکم سرقت شده است " .

 

مالباخته در اظهاراتش عنوان داشت که هیچگونه رمزی را بر روی کارت خود یادداشت نکرده و پیش از سرقتِ کارت عابربانکش و در همان مغازه لباس فروشی ، با کارت عابربانک سرقت شده اقدام به خرید کرده است .

 

با توجه به اظهارات زن مالباخته تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی داخل لباس فروشی مورد بازبینی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر زنی جوان شدند که در لحظه ی پرداخت پول توسط مالباخته با استفاده از دستگاه Pozz داخل مغازه، در نزدیکی او قرار داشت و به احتمال زیاد پس از اطلاع از شماره رمز حساب مالباخته ، اقدام به سرقت کارت عابربانک و برداشت 4 میلیون و 800 هزار تومان کرده است .

 

با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته و همچنین بررسی سوابق مجرمان سابقه دار ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از زنان تبهکار به شیوه جیب بری به نام "رقیه . ق" 33 ساله معروف به "رویا" شدند که پیش از این نیز بارها به اتهام ارتکاب سرقت ، دستگیر و روانه زندان شده بود .

 

با شناسایی رقیه . ق کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات موجود در سوابق رقیه به محل های سکونت وی در صادقیه و پرند رفته و اطلاع پیدا کردند که رقیه . ق اقدام به جابه جایی مخفیگاه خود کرده است .

 

اقدامات پلیسی همچنان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار داشت تا سرانجام آخرین مخفیگاه "رقیه . ق" در شهرستان فردیس – جاده ملارد شناسایی ، کارآگاهان پس از دستورقضایی به شهرستان فردیس اعزام و سرانجام در ساعت 7 صبح 17 آذرماه موفق به دستگیری وی شدند .

 

در بازرسی از خانه "رقیه . ق" ، دهها کیف جیبی زنانه ، دهها عینک زنانه ، چندین دستگاه دوربین فیلمبرداری ، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه ، مقادیری طلاجات و مدارک شناسایی مسروقه کشف شد که متهمه به سرقت تمامی آنها اعتراف کرد .

 

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : "در ادامه تحقیقات ، متهم پرونده به دهها جیب بری در مراکز تجاری مناطق غرب و شمال شهر تهران بویژه در تجریش اعتراف نموده ؛ لذا در ادامه شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمه و همچنین سایر شکات و مالباختگان ، بازپرس خواستار انتشار عکس رقیه  شد  لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته و موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند ، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در اتوبان شهید صدر – مسیر شرق به غرب -  بعد از خروجی بلوار کاوه – خیابان قلندری شمالی ( نرسیده به خروجی خیابان شریعتی ) مراجعه کنند. " .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------